Miryam - Amsterdam

A

Anonymous

Guest
De foto's zien er in ieder geval alles behalve echt uit en dan ook nog van verschillende dames..... tel uit je winst.....

A

Anonymous

Guest
Het is wel vervelend wanneer er iets gezegd wordt en dat een ander er weer overheen gaat, omdat die het er niet mee eens is want de volgende kan dan weer zeggen dat de dames op de foto's wel degelijk verschillen en zo zijn we aan het discussiëren over iets wat niet op te lossen valt, omdat een ieder zijn eigen mening heeft. Dus laat zitten joh, ik vind dat die foto's verschillen etc. dan hoef jij daar niet op te reageren. Vertel liever iets over de dame, over haar service etc. En nu niet weer hierop gaan reageren want het kan zijn dat je ervan houdt om te reageren op anderen die ergens iets van vinden om daar dan weer een reactie van te ontlokken. De groeten!

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Bare Lovertje zei:
Het is wel vervelend wanneer er iets gezegd wordt en dat een ander er weer overheen gaat, omdat die het er niet mee eens is want de volgende kan dan weer zeggen dat de dames op de foto's wel degelijk verschillen en zo zijn we aan het discussiëren over iets wat niet op te lossen valt, omdat een ieder zijn eigen mening heeft. Dus laat zitten joh, ik vind dat die foto's verschillen etc. dan hoef jij daar niet op te reageren. Vertel liever iets over de dame, over haar service etc. En nu niet weer hierop gaan reageren want het kan zijn dat je ervan houdt om te reageren op anderen die ergens iets van vinden om daar dan weer een reactie van te ontlokken. De groeten!
Tjonge jongen wat een drama queen. Ik bepaal lekker zelf of ik reageer of niet. Dat je het niet kan hebben is aan jou.
Je zegt gelijk dat de foto's zijn van verschillende dames, maar niet hoe je r aan komt. Vertel dan hoe je deze conclusie trekt in plaats van een hele drama voorstelling spelen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Toch heeft Sexisleuk wel een punt: het zou mooi zijn als je aangeeft waarom je denkt dat de foto`s
verschillend zijn of welke foto bijv nummer drie.
Daar hebben we iets aan, niet iedereen ziet het heel duidelijk.
En ja, veel dames gebruiken of misbruiken foto`s: weinig dames lijken werkelijk op de foto`s van hun profiel helaas.
En discussies, tja, die horen op een forum thuis.
Niet altijd even leuk en soms teveel op de man, dat is jammer.
Maar verschil van mening of inzicht mag en dat kan ook geschreven worden.

Terug
Naar boven