Miruna - Maasmechelen

viet

Toogplakker
15 mei 2016
37
3
18 jarige uit Maasmechelen

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/miruna-hot-xxx.html

Kreeg het volgende doorgestuurd:

100€- 30 minutes- blowjob without condom, sex with condom, french kiss, pussy licking, massage, different positions

150€- 30 minutes- blowjob without condom, sex without condom, french kiss💋, pussy licking👅, massage💆🏽‍♂️, different positions, sperm inside pussy/body 💦

150€- 1 hour- blowjob without condom, sex with condom, french kiss, pussy licking, massage, different positions

220€- 1 hour- blowjob without condom, sex without condom, french 💋, pussy licking👅, massage💆🏽‍♂️, different positions, sperm inside pussy/body💦

Bijlagen

• IMG_1302.png
    IMG_1302.png
    960 KB · Weergaven: 87

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo Allemaal,

ben der vanmiddag geweest, tenminste op het adres wat je gaat krijgen je loopt onder de witte woningen door voorbij huis 26.2 en in het midden heb je rechts een deur waarop een bordje hangt deur sluiten.

de dame die je aantreft is zoals gewoonlijk een iets oudere versie van de foto`s op redlight ze is enkele kilo`s zwaarder maar vooral niet dik, ik vond het een super wijf. wel merk ik op dat het zoals altijd binnen broek af palen laden en wegwezen.

ik zou nog een keer terug gaan

groet

VetteBeer

Snuffelaar
4 jun 2015
9
12
Hallo Allemaal,

ben der vanmiddag geweest, tenminste op het adres wat je gaat krijgen je loopt onder de witte woningen door voorbij huis 26.2 en in het midden heb je rechts een deur waarop een bordje hangt deur sluiten.

de dame die je aantreft is zoals gewoonlijk een iets oudere versie van de foto`s op redlight ze is enkele kilo`s zwaarder maar vooral niet dik, ik vond het een super wijf. wel merk ik op dat het zoals altijd binnen broek af palen laden en wegwezen.

ik zou nog een keer terug gaan

groet
Wat was je schade?

• Like
Waarderingen: viet
Terug
Naar boven