Mirra - Antwerpen

Eurobel

Ervaringsdeskundige
9 nov 2020
379
352
Gisteren langsgeweest bij deze Emma.
https://www.redlights.be/profiel/emma-1048Daar gekomen herkende ik haar als Mira die ik vorig jaar in Zaventem bezocht en waar ik niet happy van was geworden. Bovendien heeft ze haar borsten veel te groot laten bijdpuiten met harde silicone.
Ik zei haar dit maar ze argumenteerde "maybe I had a bad day". Ze heeft wel een tof snoetje en mooi lichaam dus ik gaf haar een tweede kans nadat alle mogelijkheden duidelijk waren overlopen en door haar bevestigd.
Dus betaald en we begonnen er aan.
Na 30 seconden tongzoenen was het al van "I dont like too much saliva" Nu ik kan niet tongzoenen zonder speeksel. Geen enkele interactie met het tongzoenen, ik mocht gewoon mijn tong wat in haar mond draaien de eerste cm. Likken aan haar oor was ook niet goed.
Dan maar beffen, 10 minuten gelikt zonder ook maar enige interactie dus maar gestopt.
Over naar bare neuken, ok, ze laat toe dat je haar in meerdere posities neemt maar ook hier is het eerder "laten doen". Geen enkele sprake van wat gevoel in haar job te leggen en wat mee te doen.
Netjes op tijd mijn zaad in haar gespoten, wat geen probleem was. Schade 100€.
Herhalingsgevaar: nooit meer! Een ezel stoot zich misschien 2 keer aan dezelfde steen maar geen 3 keer!
Tip... blijf er weg, bespaar je een illusie. Of zie het gewoon als een cum dump.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Bedankt voor de tip Eurobel, ze stond op mijn to do lijstje maar ik ga haar voorlopig in de vrieskast zetten. Toch fijn om op dit forum onze ervaringen te kunnen delen en ons een hoop teleurstellingen te besparen.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Blijft iemand die sex heeft voor centen!
Ik begrijp al die mannen niet die willen beffen of tongzoenen..
Als ze het zelf voorstellen ga er dan in mee, maar ik begrijp hun wel. Benen opendoen is soms al moeilijk genoeg. Tongzoenen of beffen houden ze liever alleen voor hun vriendje of partner.
En idd voor 100€ kun je geen wonderen verwachten.
Ik ben vroeger zelf bij haar geweest, 1x nadat ze haar borsten had gedaan. Ik vond het altijd gezellig met haar, niks op aan te merken. Alleen die borsten word ik niet meer wild van.
Ik hou van jong, fijn en puur natuur.

Eurobel

Ervaringsdeskundige
9 nov 2020
379
352
Nightcrawler... 100€ voor 30 min is redelijk standaard. Ik heb al veel betere ervaring gehad voor datzelfde tarief.

Camaro

Toogplakker
17 aug 2020
45
18
:shock: standaard prijs met condom voor half uur is meer rond 70 €

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Het is een mooie meid idd. Mr door hoe ze doet zie ik ze ook eerder aks een cum dump hoor. En ik kom er af en toe de voorbije 4j.

Eurobel

Ervaringsdeskundige
9 nov 2020
379
352
@mnmcer
Nee, is zeker niet Maddy of Zeynnep!
Vorig jaar had ze de artiestennaam Mira.

Eurobel

Ervaringsdeskundige
9 nov 2020
379
352
@ mnmcer
Het is zeker NIET Maddy of Zeynnep!
Vorig jaar had ze wel de artiestennaam Mira en daarvoor Catalina.

Eurobel

Ervaringsdeskundige
9 nov 2020
379
352
@ mnmcer
Het is zeker NIET Maddy of Zeynnep!
Vorig jaar had ze wel de artiestennaam Mira en daarvoor Catalina.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Is hier gekend onder de naam Mirra of zoiets geloof ik. Ik heb ze enkele jaren geleden bezocht in Zaventem in een hotel naast de autosnelweg. Mooie dame, en volspuiten is geen probleem. Allez, toen toch niet.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Ad is blijkbaar al weer weg, deze dame is inderdaad dezelfde als Emma/Mira die vroeger in Sint-Lambrechts-Woluwe ontving, zie topic Link verwijderd na samenvoegen.

Recensie was niet echt positief, mooi lijf maar blijkbaar nul gevoel in de sex. Ben er niet naar toe gegaan dus heb zelf geen ervaring met haar.

slimdifia

Toogplakker
16 apr 2023
144
53
Is inderdaad waar, een popje maar 0 inzet. Lina/Lisa is normaal haar vriendin waarmee ze rondreist en zij is ook zo. Vind het echt spijtig want ze zien er echt super mooi uit.

Terug
Naar boven