Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
"Zucht".......wanneer snappen mensen nu eens dat aanbetalen NOOIT gedaan moet worden?
Je bent die 20 euro gewoon kwijt, Lijkt niet veel natuurlijk maar je zal verbaasd zijn wat die lui
zo bij elkaar harken: vele malen 20 euro is ook een hoop gratis geld zonder wederdienst.
En reken maar dat er genoeg zijn die dit doen, anders zouden ze het niet proberen.
Maar doe het vooral, je zal zien dat je het gewoon kwijt bent, waarom aanbetaling?
Oplichterij en flauwekul, ik doe er nooit aan mee, hoe verleidelijk ook.
Nog een keer mijn gouden regel: Betaal nooit vooruit.
Vooruit betalen betekent dat je het risico of een deel van het risico overneemt.
Je krijgt er niets voor terug.
De DVP heeft het risico dat mannen niet langs komen.
De wandelaar heeft het risico dat hij voor niets rijdt omdat de dame geen volledig adres geeft.
Je zult niet de eerste en zeker ook niet de laatste zijn die na een flinke rit geen contact meer krijgt.
Zelf heb ik dat al een paar keer meegemaakt oa met Sanne Utrecht/Nieuwegein, nu in Leerdam.
10 keer 20 euro per dag is zesduizend euro per maand. Het enige wat je daar voor terugkrijgt zijn
een paar whats app berichtjes. Makkelijk verdiend geld.