EmenA
Ervaringsdeskundige
- 14 jul 2015
- 795
- 4
Advertentie heeft een raar verloop. Toen die afgelopen maandag voor het eerst op Kinky verscheen, stond erbij "Bel of laat een whatsappberichtje achter", zie linker printscreen. Een dag later werd eraan toegevoegd "Nzc 50 euro extra!". Meerdere pogingen tot telefonisch contact liepen op niets uit, kreeg telkens de Lebara voicemail en geen reactie op sms-berichten.
Vannacht zag ik dat de advertentietekst was veranderd met de mededeling "App me voor een hete sensuele date!", dus bellen had geen zin. Onderaan bij 'Extra info' stond: "Prijzen allin!!", zie middelste printscreen.
Dat is vandaag meteen weer terug veranderd in "Nzc 50 euro extra!". Waarbij meteen een naamsverandering is doorgevoerd naar Miranda te Zoetermeer, zie 3e printscreen. Dat begint in de buurt van Delft te komen, of ben ik te wantrouwend?
Eline - Geile huisvrouw gaat stiekem vreemd!
www.kinky.nl/id=577044
> advertentie aangemaakt ma 11 dec 2017
(klik op de plaatjes om te vergroten)

Vannacht zag ik dat de advertentietekst was veranderd met de mededeling "App me voor een hete sensuele date!", dus bellen had geen zin. Onderaan bij 'Extra info' stond: "Prijzen allin!!", zie middelste printscreen.
Dat is vandaag meteen weer terug veranderd in "Nzc 50 euro extra!". Waarbij meteen een naamsverandering is doorgevoerd naar Miranda te Zoetermeer, zie 3e printscreen. Dat begint in de buurt van Delft te komen, of ben ik te wantrouwend?
Eline - Geile huisvrouw gaat stiekem vreemd!
www.kinky.nl/id=577044
> advertentie aangemaakt ma 11 dec 2017
(klik op de plaatjes om te vergroten)