Mira - Zaventem

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Is gekend hier onder een andere naam niet veel positiefs over te lezen. Ikzelf 1x en nooit meer

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Het zou ook Maddy/Zeynnep kunnen zijn. Want die heeft in het verleden als zoveel extra profielen gemaakt met foto's die niet kloppen.
Mijn eerste gedacht is ook wel dat het Sofia/Iris is

'k Twijfel (kans heel klein) om te gaan: als het Maddy/Zeynnep is (ik heb ze al gezien want ontving vroeger samen met Lora bij wie ik 2x geweest ben) dan is de kans groot dat ik het haar zeg dat ze geen fake profielen moet gebruiken, tenzij ik aanvoel dat ze in een goede stemming is.
Als het Sofia/Iris zou zijn, dan zou ik blijven al is de kans groot dat ze veel te passief is en ik het me zal beklagen.

Ben nog niet geweest want het alternatief in de buurt (Zaventem) is Christal en ik ken ze en 't is ook genen vette. Dus dan zou het uitdraaien om onderweg naar huis te stoppen aan de ramen, of naar een andere dvp die privé ontvangt, nmc, en het kan ook tegenvallen. Heb meestal wel een plan B en evt. ook C enz maar is allemaal veel moeite.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
dit is iris iris volgens mij hoor, zeer knappe meid van 19jaar, maar bijzonder passief. Maar zo fucking strack lichaam en poesje dat ik toch af en toe mezelf betrap bij haar langs te gaan voor snelle donatie

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Ja, is die Sofia. Al even geleden maar zondermeer de strakste poes waar ik de mijne al ingestoken heb, ze had toen net lelijke boobjob laten doen en zo te zien draagt ze daar nog de sporen van.

Terug
Naar boven