Mira - Rotterdam

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
296
137
Eentje voor iemand met een te dikke portomonee... en een dikke huid vermoed ik haha..

Deze dame adverteert er niet mee, maar vond haar er erg lekker uitzien dus dacht ik vraag gewoon op de app of ze extra's heeft.
Voordat ik bij die vraag aankwam waren de reactie al lichtelijk kribbig.. was al oranje vlag.. even er van uit gaande dat ze zelf de app beantwoord is haar engels wel redelijk, vlotte antwoorden in elk geval. Maar met vertaal apps tegenwoordig kan dat ook anders zitten.

anyway, paar keer heen en weer.. 150min voor 30min voor alle standaard dingen zoals aangegeven in profiel.. nogeens 150 extra voor nzc ;) ik heb vriendelijk bedankt dat dat voor mij teveel is.
Daarop was ze boos of ik nooit meer een berichtje wilde sturen.. haha.. was ik ook niet van plan.

ze komt niet bepaald vriendelijk over dus, en nee ok wellicht geirriteerd dat ze aan mij geen klant had. Maar ik heb alles echt vriendelijk en beschaafd gevraagd.

https://www.kinky.nl/advertenties/8822676-mira#overview

Screenshot 2025-02-21 212537.png

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
296
137
Tja... ik moet zeggen dat ik niet verwacht dat iemand er naar toe zal gaan gezien mijn opmerking. Maar eerlijk is eerlijk, op de foto's is het een knappe meid (vind ik dan) en stond in de optie lijst niet vermeld dat het mogelijk was, dus dacht laat ik het toch maar melden. Wie weet vind iemand een chagrijn wel leuk en wil daar graag 300 voor 30min voor neerleggen :ROFLMAO:

Terug
Naar boven