Mira - Etten-Leur

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dan beter zo laten.
Als afspraak maken al lastig gaat, dan maar hopen dat je niet voor niets
gekomen bent en ze de deur opent als je wel een afspraak hebt.
Goede communicatie bij afspraak is voor mij noodzakelijk, anders dan weet ik het wel.

delerious7

Toogplakker
9 dec 2015
100
45
Via app kreeg ik bericht €200 voor uurtje alles zonder. Op 1 aug.
Ben hier niet verder op "in" gegaan

petertjeboz

Toogplakker
24 feb 2024
170
162
Ik heb pas geleden contact gezocht
Snel en makkelijk via whattsapp, ze gaf aan €150 voor half uurtje alles zonder en op de vraag of intern doneren mogelijk was, was het antwoord nee
Ik ben er verder niet meer op in gegaan maar ga binnenkort denk toch een keer langs

Spleetjeszynlekker

Toogplakker
30 apr 2023
39
33
Heb ook c9ntact gehad.

Een uur NZC geeft ze aan dat het totaal €200 kost. Maar het is niet intern klaarkomen en 1x klaarkomen dan wegwezen. Dus ook als je binnen de 20 min klaar bent dan is je uurtje gelijk om.

Dus mensen boek geen volle uur. Ik ben afgehaakt.

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Pooier contacteerd via mobiel, jonge nl mannetje ik schat begin 20 rijd deze dame rond in een wel heel opvallende auto, heb haar gezien spreekt geen woord Nederlands, communicatie via google translate ook met de chauffeur, willen eerst geld zien voor ze naar binnen stapt bij je, regio Breda, ik keek haar vriendelijk aan, kon geen glimlach vanaf tot 2x toe, ze is klein en heeft een dikke buik, onaantrekkelijk vond ik en ziet er uit alsof ze net uit bed komt, plus de communicatie en dat ze bijna tegen haar zin er stond heb ik de date keihard geannuleerd, hier had ik geen zin in teveel rode vlaggen. Was geil maar hield me geld dit keer in me zak want ik zag de bui al hangen met deze.

Terug
Naar boven