Minstens 10 neukers gezocht voor deze slet

A

Anonymous

Guest
Voor deze 45 jarige slet ben ik op zoek naar minstens 10 neukers voor gangbang. Alles kan alles mag. Ze wil minstens 10 mannen die 50 euro per man betalen. Het hotel is ook voor onze rekening. Dit zal doorgaan regio tienen op een vrijdagavond. Minder dan 10 kandidaten dan gaat het niet door. Mannen met een lokatie in de buurt zeker reageren. Mail naar [email protected] ENKEL SERIEUZE REACTIES. ER WORDEN GEEN EXTRA FOTOS VERZONDEN. Het is een knappe goedkope slet. Profiteer ervan!!

Bijlagen

• 20170901_155718.jpg
    20170901_155718.jpg
    3,8 MB · Weergaven: 1.837

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Ik heb hem een PB verstuurd, maar nog steeds geen reactie ? Weer een grappenmaker ?

A

Anonymous

Guest
cedric78 zei:
Ik heb hem een PB verstuurd, maar nog steeds geen reactie ? Weer een grappenmaker ?
Niks grappenmaker!! Ik heb hier genoeg recenties geschreven. Maar als het zo moet dan weet ik al meteen wie naast de boot valt

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Jonassi zei:
cedric78 zei:
Niks grappenmaker!! Ik heb hier genoeg recenties geschreven. Maar als het zo moet dan weet ik al meteen wie naast de boot valt

tsja en dat zijn wereld reakties van je ........... lijkt me eerder een beerputje

Terug
Naar boven