Mini vrouwtje

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Dit is weer zo'n verhaal waar mensen van denken jaja leuk verzonnen maar het is echt waar.
Ik vertel het gewoon, kan mij het schelen.
Tijdje had ik een advertentie geplaatst om vrouwen te vinden die eens graag verwend willen worden. Van een rustige massage tot een keiharde beurt.
Als er 1 serieuze reactie op kwam die leidde tot een afspraak in 6 maanden tijd was het veel maar ik hield hek toch maar online.
Plots kreeg ik een bericht van iemand die contact zocht voor een vriendin, een alleenstaande ouders dame maar wel klein. Ze zou super geil zijn en ik kreeg verzoek te bellen.
Zo gezegd zo gedaan, gebeld, afspraak voor dezelfde dag en naar haar huis.
Bel aan, zie door het melkglas van de deur een klein meisje komen. Dacht shit kind gaat open doen maar het was de dame zelf. 1m30 schat ik haar, oudere dame verder leuk figuur zichtbaar in haar korte jurkje.
Beetje kletsen, drinken, hand op haar benen en al snel dook ze zowat op me, trok m'n kleren uit en niet veel later lag ik te neuken met (voor m'n gevoel) een liliputter.
Ze lachte zich suf terwijl ik haar keihard neukte, ze had er enorm naar verlangd en uiteindelijk spoot ik haar kutje vol.
Ze vroeg me snel weer te komen maar dat heb ik niet meer gedaan. Nummer doorgegeven (na overleg) aan een bekende dus hopelijk wordt ze nu regelmatig geneukt. Voor mij iets te freaks.

Ragemos

Toogplakker
20 mei 2019
77
47
Pipodeclown2 zei:
Voor mij iets te freaks.

Te freaky omdat ze zo klein was of een freak in bed? Een keer zelf een kleinere dame meegemaakt (net onder 1.50) wat wel kicke was, maar die was zelf een freak en deed aan dirty talk waar ik gewoon verlegen van werd. Grappig is wel dat met zo'n klein vrouwtje je lid gelijk 3 maten groter lijkt te zijn :D

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Freaky in de zin van echt super klein vrouwtje en voor mij net iets te oud, niet bepaald knap. Snap dat ze lang alleen is en ja als je dan van nature geil bent kom je veel tekort.
Ze wilde juist graag een grote pik, nou die heb ik. Maar je kent het gevoel vast. Eerst denk je met je pik en achteraf met je hoofd.
Daarom haar eenmalig goed hard geneukt en volgespoten. Ze heeft ervan genoten dus heb m'n goede daad weer gedaan haha.

Orakel

Toogplakker
23 jun 2015
55
2
Juist des te geiler.

Net te oud, net te klein, net niet knap.... dat soort types zijn vaak beestachtig geil en ongeremd.
Waarschijnlijk in jongere jaren veel tekort gekomen.

Droom al jaren van zoiets!!

Grt Orakel

Ragemos

Toogplakker
20 mei 2019
77
47
Als het doorsnee, redelijk strak in der vel en rete geil is dan maakt het niet veel uit in mijn ervaring. Al begrijp ik wel dat je soms achteraf denkt: "waar heeft mijn lul me nu weer naartoe gebracht". Kleinere dames blijven vaak wel lekker strak als ze niet te veel vlees op hun botten hebben en zijn verbazend lenig (en kunnen best wat hebben).

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Krijg veel berichtjes met vraag om haar nummer.
In mijn ogen is dit een vrij kwetsbaar vrouwtje, met enorme sex drive.
Ze zoekt iemand die respectvol en regelmatig komt om haar te neuken. Het is geen dvp dus ze vraagt geen geld en zit niet te wachten op een hoop verschillende mannen aan de telefoon of deur.
Ik heb in overleg haar nummer aan een kennis gegeven en mocht dat niks worden kan ik haar wel vragen of ik het vrij mag doorgeven.
Maar probeer ook alle romantische scenarios uit je hoofd te zetten. Dit is geen knappe kleine milf of gilf.

ondjp

Ervaringsdeskundige
14 jun 2021
295
95
zolang ze klein is, is het lekker!
in welke stad?
er was en tijd lang een echte dwergvrouw in het RLD in Brussel! lekker man!

Eikel70

Snuffelaar
2 dec 2022
10
0
Maakt me wel erg nieuwsgierig. Is wel erg klein maar sexdrive klinkt goed. Welke stad? Als niet te ver weg is wil ik haar best eens ontmoeten

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Leuke ervaring pipodeclown2. Ooit op wasteland een artist liliputter met grote pik tegen gekomen. We werden samen gepijpt door een tv slet. Hij had zo'n flinke apparaat dat ik hem de eer gaf om helemaal door genilfisked te worden. Dan had ik je mini vrouwtje graag erbij gehad.

Als eikel70 je berichten doornam kon hij raden dat de date in gebied plaatsvond waar je wat ervaringen gedeeld heb.

Cumgiver

Eikel70

Snuffelaar
2 dec 2022
10
0
Sorry Cumgiver ben nieuw hier en lees geen plaatsnaam in de ervaring in het topic hier. Vandaar mijn vraag, en ja ben wel benieuwd geworden

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Je hoeft je helemaal niet voor te excuseren hoor eikel70
Het is vorm van kritiek waar je wat aan heb en zeker niet de bedoeling om een nieuw daarmee aan te vallen. Daar doe ik zowiezo niet aan. Mocht je zoiets zien dan kan je via profiel naar de gebruikers berichten kijken. En het blijft raden ;)

Eikel70

Snuffelaar
2 dec 2022
10
0
Dank voor je hulp, ben nog zoekende hier op de site waar en hoe ik jouw advies kan zoeken, en ook naar deze mini dame. Kan haar hier niet vinden, waar ze woont, en zou graag eens langsgaan en willen afspreken. Misschien dat iemand of Pipo mij een hint kan geven of kan laten weten.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Het is geen dvp en ik heb inmiddels geen contact meer.
Nadat ik haar heb laten weten geen vervolg te willen heeft ze me geblokkeerd en ik heb het telnr inmiddels verwjjderd

Terug
Naar boven