Mini-gangbang

Status
Niet open voor verdere reacties.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Liefhebbers stuur mij privé. Mijn contactje skinny 24 jaar heeft centjes nodig. Ik vroeg haar of ze het zag zitten om haar 2u lang te laten neuken door verschillende mannen. Ze wilt dit proberen. Pijpen is niet zeker, hangt af van haar mood.
Wel geblinddoekt en handen vast😁

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Datum communiceer ik later. Misschien nu zondag ofwel later.
120 voor 2 uurtjes.
Likkers van volgespoten kutje natuurlijk ook welkom.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Een foto (onherkenbaar mag) doet wonderen.

Gewoon, omdat je mooie skinny lijfjes hebt maar ook uitgemergelde crack-hoeren (sorry voor het woord).

Er zijn er hier misschien die het niets uit maakt, maar ook die wel een mooie tenger lijfje willen neuken maar geen uitgemergelde ........

Ook een indicatie van (ongeveer) een locatie is best handig. Sommigen reizen naar de andere kant van Europa voor een wip, een ander denkt 'bekijk het maar' , als het meer dan een half uurtje in de auto wordt.

petergee

Toogplakker
28 jul 2016
31
2
Afhankelijk van plaats en tijd ben Ik graag van de partij. Stuur me een pb of wordt ik hier op de hoogte gehouden?

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Blijft interessant: Genoeg die 'wel willen' maar 'geen idee hebben' wat ze aan gaan treffen.

"Een gat is een gat zei de boer en hij neukte zijn varken" lijkt soms best van toepassing hier.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Foto volgt nog, eerst zien of er voldoende interesse is. Sowieso regio Antwerpen of Gent.
Moet zien voor locatie die toegankelijk is.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste medewandelaars, deze topic is gesloten:

Dit is een recensieforum, geen advertentiesite!

Platte reclame, zoals deze topic is niet toegestaan!
Er zijn diverse andere manieren om zoiets aan te kondigen.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven