Mimi gold - Zulte

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Deze is voor mij ook beerput ... aan de telefoon afsproken voor uurtje 120 euro incl NZC. Wel een lekkere Afrikaanse Pijpen zonder was een van de beste pijpbeurten in tijden zo lekker moest me in houden niet al klaar te komen. Tongzoenen geen probleem. Beffen ze is zo nat als een waterval Dan willen gaan neuken zei ze I will take a condom 😬😬😬ok dan maar met condoom de sex zelf met condoom dan was ook wel super maar ik heb al even fantasie een aftikaanse met mijn zaad te mogen vullen en het zien uitlopen. Nu ja mocht wel mijn zaad op haar schaamlippen spuiten ... deze was top geweest was het zonder geweest. Na klaar zijn gekomen vroeg ik haar waarom ze aan de telefoon zei zonder en nu met wilde doen en het niet de afspraak was ... antwoord was enkel met vaste klanten ... als iemand haar bare mag vullen laat het me weten anders beerput forever !!!! En als iemand slanke afrikaanse weet die het zonder doet PM me even thx ... https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mimi-gold-6.html

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
578
227
Ze adverteert er anders wel mee en je hebt het aan de telefoon afgesproken dus lijkt het me meer klanten trekken. Beloven en niet nakomen.

Hooked

Terug
Naar boven