Milf Enschede

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Nou is niet iedereen een soort van boekschrijver maar misschien kan je wat meer vertellen over hoe het was en of je voor NZC extra hebt moeten betalen voor toekomstige bezoekers die interesse hebben.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Basdegroot zei:
Half jaar geleden bij deze dame geweest, zonder condoom was toen mogelijk

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/558919-Heerlijk-genieten/default.aspx

Ik ben eens op zoek gegaan maar wat jij schrijft dat je hier een half jaar geleden geweest bent klopt niet.
Waarom klopt het niet ? Deze advertentie met nummer 558919 is aangemaakt na 01-06-2016 want volgens zeer betrouwbare gegevens is advertentie 555740 op 01-06-2016 aangemaakt zie deze Hookers link reactie #11.

Ik denk dat dit onderwerp maar naar de vuilnisbak moet verdwijnen.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zoals je weet Beffer hebben een aantal dames op kinky nogal is de rare gewoonte wat vaker van advertentie dan van ondergoed te wisselen.. Vaak is dat niet positief....

Zou zo maar kunnen dat de topic starter er geweest is maar dat er een andere ad was.

"Wie heeft ervaring met" staat vol met rommel, dus een plekje naar de beetput kan altijd nog -;)

Basdegroot

Toogplakker
20 jun 2015
26
1
Dame verwijderd advertentie en plaats paar dagen later weer een nieuwe. Vroeg toendertijd 100,- voor een uurtje en 20,- extra voor nzc. Bij binnenkomst wil ze je eerst wat beter leren kennen, onder het genot van een drankje. Daarna slaapkamer opzoeken en aan de slag

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Oké ik had er bij moeten zetten niet op basis van dit advertentienummer :lol: :lol:
Maar inderdaad sommige vrouwen wisselen snel van advertentie dat is waar. Maar mijn onderbouwing staat als een huis verder :mrgreen:

Dank voor je aanvullende info Basdegroot ;)

Terug
Naar boven