Milaa - Bennekom

petertje2

Toogplakker
9 sep 2020
145
5
MIlaa of

Nicky....

wat is het nu zou je zeggen he....

advertentie nummer check levert niets op...

Bijlagen

• 2Knipsel.PNG
    2Knipsel.PNG
    144,4 KB · Weergaven: 1.076
A

Anonymous

Guest
Nee Nickyy en Milaa zijn 2 verschillende dames. Heb 2 andere advertenties gezien waarbij ze op de ene samen adverteerden en bij de andere adverteerde die Nickyy alleen met foto's, maar die Nickyy is gewoon een lelijk dikkerdje en die advertenties zijn volgens mij van haar en die Milaa doet zo af en toe mee. Tenminste dat denk ik, maar ik heb nog geen ervaring met die Milaa dus vandaar de vraag? Wie o wie?

A

Anonymous

Guest
Nog steeds niemand? Ik probeer contact te leggen, maar volgens mij heeft ze het veel te druk want ze reageert niet :?

A

Anonymous

Guest
en inmiddels in Almere aangekomen. Ga proberen een afspraak te maken voor vandaag.. .ben benieuwd

A

Anonymous

Guest
Vragen 250/30min en 350/u per dame
Kortom kansloos... denkt nog een "aanbieding" te kunnen doen voor 200/30min. Lijkt wel of je bij haar per kilo moet betalen ofzo ;)

A

Anonymous

Guest
Zijn ook niet aantrekkelijke meiden. De ene is dik de ander het tegenovergestelde.

Niet aan meewerken deze 'cartelprijzen..want dat is het. Is mij al duidelijk dat deze prijsopdrijving voor nzc en andere diensten onderling en in overeenstemming met andere belanghebbenden, is vastgesteld. Als niemand hier aan toegeeft houdt het vanzelf op.

Terug
Naar boven