Mila - Weißenthurm

Prealm

Toogplakker
16 jan 2018
107
132
https://www.ladies.de/sex-anzeigen/huren-hostessen/weissenthurm-mila-av-14282365

Ik had graag Mime willen vereren met een bezoekje, maar ze wa er niet en toen maar gegaan voor Mila. Zeker geen verkeerde keuze en deze geile donder uit Maleisië weet wel van wanten. Prijs is ook redelijk schappelijk, onze hobby 150460 incl. anaal. Bij binnenkomst lekker tongzoenen, daarneff opfrissen en het feest kon beginnen. In no time had ze mijn pik op oorlogssterkte gepijpt, ook Deep throught tot kokhalzend aan toe. Ze kwam omhoog voor pussy sliding en voor ik het in de gaten had was mijn pik al tot de stam aan toe verdwenen in haar kont. Tijdje haar nauwe grotje geneukt en ze spoort je ook aan om haar stevig te nemen.Toen haar kut maar eens onder handen genomen. Toen een tijden om en om haar kut en kont neuken totdat ik uiteindelijk haar kinderkamer heb gewit. Na een pauze pijpte ze mijn pik weer stijf waarna we met de tweede ronde konden beginnen. Na een poosje van kut ernaar kont gewisseld en uiteindelijk haar anus volgespoten. Super ervaring met deze, toch wel, zeer geile dame. Als ik weer in de buurt ben, ga ik haar zeker weer bezoeken

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
150 voor 1 uurtje,nzc in kont en kut,geen prijs voor zo'n mooie dame.:p
Wat een plaatje:D

Privatd

Toogplakker
15 okt 2016
64
64
Jammer dat Weißenthurm zo ver ligt. Of misschien maar goed ook, anders was ik in een mum van tijd blut 😄 Ik ben er nog nooit geweest. Misschien eens een weekendje proberen. Valt te overwegen.

Bedankt voor her delen 👍

Nobodybutyou234

Snuffelaar
15 okt 2023
10
4
Als ik haar toevoeg op whatsapp dan zie ik een ander met de naam Sandy al vraagt deze ook 150,-. En via Google maps kom ik uit bij een autobedrijf ? Al wordt daar vast ook genoeg gekrikt

Prealm

Toogplakker
16 jan 2018
107
132
Ik heb gewoon Mila in m'n WhatsApp staan. Klopt, boven het autobedrijf zijn appartementen waar meerdere dames ontvangen. Je hebt rechts een deur waar meerde deurbellen met namen van de aanwezige dames. Als de deur elektrisch ontgrendeld wordt dan kom je in een trappenhuis en dan gaat er wel ergens een deur open waar de dame ontvangt.
Mila is wel een paar kilo aangekomen t.o.v de foto's, maar dat mag absoluut de pret niet drukken.

Frank555

Toogplakker
14 mrt 2022
220
59
Heeft ze ook make-up op als ze ontvangt?
En zeit ze er sexie uit met high heels en derg.?
Of ontvangt ze op slippers?:cry::cry:

Prealm

Toogplakker
16 jan 2018
107
132
@Wereldburger Mimi is mij beter bevallen, echter Mila doet daar niet veel voor onder. Extra service die zij bied is anaal en dat doe Mimi niet.

Terug
Naar boven