Mila - Antwerpen

DaveA

Toogplakker
25 sep 2022
65
20
Ik ben haar gisteren eens gaan bezoeken...

Ze zit in een vervallen, vuil, groezelig gebouw, haar kamer is ook zo, vuil en rommelig, het ziet er niet uit.

Zijzelf is ook geen schoonheid, ze is klein, mollig, hangborsten, hangkont, ze heeft een dikke moedervlek boven haar oog...

Kans is groot dat ik er iets van ga overhouden, ik zal binnen twee weken wel weer een pilletje moeten gaan halen voor C of G, of allebei, ik heb achteraf lang gedoucht in elk geval.

En toch... ik mocht haar wel. Ze is vriendelijk, lief, geduldig, grappig en op één of andere manier vond ik er toch ook een lekker wijf.

Dus kan wel dat ik er nog eens naar toe ga... 100 voor 30 minuten, intern doneren was geen probleem.

DaveA

Toogplakker
25 sep 2022
65
20
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Eigenlijk een heel klein beetje onzin he, bij ELK bezoek ivm onze 'hobby', bij eender wie, heb je kans dat je er iets aan over houdt..

Laatst bewerkt door een moderator:

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
Als er vooraf iets geweten is over 'waarschijnlijk' een soa, is volgens mij de kans dat je iets oploopt groter, en dan is dat geen onzin. Als er niet echt iets vooraf geweten is, moet het hier ook niet verteld worden want dan wordt dat meisje door dat bericht onterecht verdacht gemaakt.

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Heb deze ook bezocht tussen 2 meetings een half uurtje vrij. Had niet door dat ze al beschreven stond tot ik deze draad vond. Ze heeft inderdaad een moedervlek boven haar oog.
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mila-now-hot-hot-hot.html

Het is inderdaad in een ouder gebouw van Antwerpen te doen, in wijk Diamant. Smalle trap naar het 3de verdiep, maar smerig was het niet, wel oud en aan vernieuwing toe.
Haar appartement was proper, natuurlijk geen nieuwbouw. Absoluut geen vuil of stank, zowel niet bij haar als op het appartement.

Het is een lieve en geweldige dame. Beetje chubby maar zeker niet dik. Lekkere tieten. Geeft je een prima tijd. Als ze voelde dat ik ging komen vroeg ze even om buiten klaar te komen. Maar zonder morren zei ze ik zie dat je liever in me spuit. Haar benen waren wijd open en ze drukte me tegen haar aan als ik klaarkwam.
Nog een maand en ze gaat weer huiswaarts. Ze weet nog niet of ze terugkomt. Ze zit alleszins niet het het rotatie systeem zoals er vele het hele land afreizen en was ook alleen op het appartement.
60€ voor een half uur, dubbele voor een uur. 30€ erbij om de cd tijdens intiem weg te laten.

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Vandaag nog eens langs geweest voor ze weg is. Op zaterdag 12 april is ze terug naar haar thuisland voor onbepaalde tijd

Terug
Naar boven