Mijn vriendin

EdvininJebac

Snuffelaar
23 mei 2022
1
0
Ik zit met een idee in mn kop

Mn vriendin weet niet dat ik bij andere vrouwen klaarkom in kutje.

Recent tijdens onze sex zei ze toen ik haar hevig neukte, zei ze ik wil je sletje zijn

Sinds dan zit ik in mn kop om haar eenmalig door andere man vol te spuiten mits vergoeding, en als ze dat geil vindt bijvoorbeeld neukmarathon in hotel te doen met inschrijving van 30 mannen of zo, waar iedereen om de beurt haar mag neuken tot hij is klaargekomen, en zo steeds volgende..

Ze werkt als verpleegster in ziekenhuis

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Wordt weer een rondje 'fantasten'.... amuseer jullie met het pennen, spuiten zie ik in die context niet gebeuren...

Barelover1963

Toogplakker
28 mei 2019
136
65
@Rumba: inderdaad behalve dan bij EdvininJebac, die tot over zijn oren in de eigengemaakte slagroom zit nadat hij een trekarm heeft gekregen.

Kwillem1

Toogplakker
19 mei 2022
41
46
Vraag eerst even of ze met jou naar een club wil gaan en kijk eens hoe dat loopt voor je haar voor de leeuwen gooit.
En zonder condoom zou ik haar niet laten neuken, maar dat is je eigen keuze.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Waarom trapt men hier altijd in die verzonnen topics?
Ziet men de rode draad dan niet in de onderwerpen en manier van schrijven?

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
168
1 heel bericht heeft deze bestsellerauteur geschreven. Dan hoef je verder niks meer te zeggen

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
... mits vergoeding.... lees ik ook, wedden dat ons splinternieuw lid een voorschot of aanbetaling gaat vragen... :lol: :lol: :lol:

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Wat fantastisch en kordaat voor een nieuwe lid.
Zijn vriendin aanbieden die het zgn niet weet.
Vraag me af of er cybercops onder ons zijn als leden.
Daar kan de beheerders van dit mooie niet om heen, om hem een fikse rekening te sturen :lol: :lol: :lol:

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Vergoeding :lol: :lol: :lol: :lol:

It would be funnier if his wife already fucks for cash on the down-low or lets random men fill her up and a few of them are already here :lol: :lol:

This is a site not for advertising, free sex and if you want advertise you gotta pay up

Amazes me anybody post-sex, so many are quick to attack and spam inbox as if they live a sexless life and so hard get pussy :lol: :lol: :lol: :lol:

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Nou wil ik de pret niet drukken, maar een vrouw die tegen haar vriend/man zegt, ik wil je sletje zijn betekent in vrijwel 99,99% van de gevallen NIET ik wil een hoer zijn. Jouw sletje betekent voor haar dat ze zich helemaal aan je wil geven. Zou dus maar oppassen voordat je jezelf allemaal dingen in je hoofd gaat halen, anders zit je straks wel weer bij een hoer ipv je eigen sletje :lol:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik hoor en lees het wel vaker dat een partner (lees de man) het heel graag zou willen.
maar never nooit aan zijn vriendin of vrouw heeft gevraagd.
Dus om dat hier zo te verkondigen en dan nog als nieuw lid zijnde neem ik dat echt niet serieus.

Fijne dag,
LD ;)

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Ik zit met een idee in mn kop

Mn vriendin weet niet dat ik bij andere vrouwen klaarkom in kutje.

Recent tijdens onze sex zei ze toen ik haar hevig neukte, zei ze ik wil je sletje zijn

Sinds dan zit ik in mn kop om haar eenmalig door andere man vol te spuiten mits vergoeding, en als ze dat geil vindt bijvoorbeeld neukmarathon in hotel te doen met inschrijving van 30 mannen of zo, waar iedereen om de beurt haar mag neuken tot hij is klaargekomen, en zo steeds volgende..

Ze werkt als verpleegster in ziekenhuis
denk dat het eerste idee wel kans van slagen heeft . maar om daarna haar gelijk zo bruut te proberen onderwerpen aan 30 man , ik weet niet of ze daar zo makkelijk en direct mee akkoord gaat . mijn advies , spreek het allemaal ruim van te voren goed door met je vriendin . overleg goed met haar , en laat haar de gene zijn die beslist . en mocht ze open staan voor het mneer verdiepen in jullie relationele erotieka avonturen bouw zulke fantasieën dan rustig en gestaag op . en laat haar ten alle tijden de gene zijn die bepaald en beslist , over waar zij wel voor open staat en niet , en wat ze wel wil proberen en niet .

Terug
Naar boven