Mijn Oekraiense

buddy666

Toogplakker
27 sep 2015
44
156
Mss nog een laatste verhaaltje voor het afsluiten van 2025.
Eerst wens ik jullie allen een spetterend eindejaar en leuke feestdagen.

Mijn verhaal speelt zich af over een periode van een 6 jaar, begonnen ergens begin 2019, in Antwerpen….
Ik ontmoet daar een knappe Oekraïense, Daria. We komen goed overeen en na een tijdje beginnen we intiem te worden, wel sporadisch want vaak gaat ze terug naar haar zoon in Odessa. Onze contacten zijn steeds met condoom, ze is als de dood voor zonder condoom te neuken, pijpen wel zonder, en diep, en goed, en uiterst diep, en uiterst goed, van wat ik tot nu tot al meegemaakt heb het beste, ik treed hierover nog wel in detail, verder in het verhaal. De enigste die haar ooit zonder condoom genomen had was haar ex-man.

Het begin van het verhaal is minder sexueel maar om een beeld te scheppen van de omstandigheden…

Op mijn verjaardag in 2019 zegt ze een hele dag voor mij te hebben voorzien. We gaan op zondag naar de vogeltjesmarkt. Daar gebeurt er vanalles, diefstal met de nodige financiële gevolgen. Ze is uiterst kwaad en heeft nu een probleem, ze kan het hotel niet betalen en ook haar vluchten niet. Ze was kwaad op mij omdat er bezittingen van haar uit mijn wagen gestolen zouden zijn, zaken van grote waarde, meerdere 100k, en dit in de drukke Schuttershofstraat in Antwerpen, en dit zonder inbraaksporen, en dit met een wagen die afgesloten was toen we er aankwamen. Maar inderdaad, haar computertas die ze op de achterbank had geplaatst was verdwenen, spoorloos….

Ze is dus een week bij mij komen wonen, kop op kop een week, want de zondag erna heb ik haar naar Zaventem gedaan. Ik moet zeggen dat die week heel speciaal was en rijkelijk gevuld met sex, want een sexbom, dat was ze, ze deed alles zoooo goed en zo graag, niet normaal. Daria kon deepthroat als geen ander, haar neusje klopte steeds tegen mijn buik, zo gemakkelijk kreeg ze mijn lengte naar binnen. Ik denk dat als daar 5cm meer aan zou zitten, dat ze die ook zou wegwerken. Ze kon ook met haar strottenhoofd een soort van eikelmassage geven, een slikbeweging denk ik, zo intens dat ik regelmatig haar hoofd vasthield en diep in haar keel spoot, allemaal geen probleem voor haar….
Ik hen met haar een condoombreuk gehad, ze was in paniek hierover en wou daarvoor testen gaan kopen bij een apotheek, deze waren allemaal zonder problemen. Vanaf die dag is er dan nooit nog een condoom aan te pas gekomen…

Het afscheid in Zaventem was geen leuk moment voor mij, ook omdat ze wel nog kwaad was op mij door de diefstal. Ik wist niet of ik haar ooit nog zou weerzien, ze wist niet of ze ooit nog naar België zou komen.

Inderdaad, maanden hoor ik niets meer van haar, en antwoordt ze niet meer op mijn berichten. Ik had haar wel een nieuwe Apple computer toegezonden.

Dan ergens eind juli 2019 ineens een berichtje. Of ik niet wou afkomen naar Odessa….
Ik had nog nooit naar een russisch-achtig land geweest, maarja waarom niet. En enkele dagen later zat ik op een vliegtuig naar daar, via Warschau. Het was een blij weerzien, ze kwam me oppikken in de luchthaven. We vertrokken naar mijn hotel, hotel Maristella. Dit is op een 20 min wandelafstand van waar ze woonde.
In de hotelkamer aangekomen wou ik iets eten, want dat was een tijdje geleden, maar Daria had andere plannen met mij.
'Wash!!! Daria long time no sex' zei ze, met haar vinger in de lucht wijzend naar de badkamer.
Een douchke dan maar zeker, wie ben ik om zoiets tegen te spreken. Heeeeel snel lag ik gewassen op bed, zij was nog op haar computer de beurs aan het bekijken, zie FOTO 1. Een sexbeurt dat ik daar gekregen heb, zoals enkel zij dat kon geven, zalig gewoon, zonder in detail te treden. De details kan ik nog altijd bekijken door de videokes die ik daarvan gemaakt heb, heel regelmatig kijk ik daar nog naar.

De dag nadien drinken we aan het zwembad meerdere cocktails, spotgoedkoop, zie de prijslijst in FOTO 2, om van Grivna naar euro te gaan moet je ongeveer gedeeld door 50 doen.
In de late namiddag zegt ze naar huis te gaan om kledij voor de komende dagen te gaan halen. Ze ging een uurtje wegblijven zei ze….
Ze bleef weg….
Ik heb dan via Seeking mleerdere jongedames leren kennen daar en ben vanaf dan regelmatig naar Oekraïne beginnen gaan

❤️❤️❤️

Tot 31 dec 2022 heb ik niets meer van haar gehoord, meer dan 3 jaar lang. Toen stuurde ze ineens een foto van haar borsten, van haar mooie borsten, het was 'a presen' voor mij zei ze.
Daarna radiosilence tot mei 2024, ze was ineens terug in Antwerpen.

Ik spreek met haar af in haar hotel, op een zondag om 15u, ze had me de kamernummer gegeven.
De deur stond tegen, ik kon zo binnengaan, ik zie een bijna lege fles whiskey en een lege fles rum staan. Redelijk dronken slaapt ze op bed, in een lang zwart kleed, zie FOTO 3. Ik leg me naast haar, na een tijdje komt ze op mojn borstkas liggen. Pas om 19:30u wordt ze wakker, zonder iets te zeggen doet ze mijn broek uit en begint daar uitgebreid te pijpen. Je moet weten dat ik haar in geen 5 jaar gesproken had….
Na een tijdje heel diep in haar mond gezeten te hebben doet ze haar kleed omhoog en gaat op haar zij liggen. Ik neuk haar en spuit in haar. Nog steeds mag ik dit condoomloos doen.
Een kort gesprek en we spreken af om de dagen erna wat samen te doen en dat ze naat mij thuis zou komen….
Je kan het al raden, radiosilence…
Meer dan een maand erna krijg ik op de gsm een berichtje 'Daria is lid van Viber geworden'
Ik stuur haar iets en krijg wat verwarde berichten terug, ze vraagt of ik haar wil komen halen, en ze stuurt een locatie door. Dit is het adres van een mentaal hospitaal in Antwerpen, ik begrijp er niets van.

❤️❤️❤️

In de namiddag kan ik haar halen, ze moest eerst toestemming krijgen van de dokter om buiten te mogen zei ze.
Ik spreek de dokters en verpleegsters daar en kom te weten dat ze niet gecolloqueerd is, zoals zij dacht dat ze was. Ik neem haardus mee naar mij thuis. Ik krijg van haar te horen waarom ze daar zat, maar dit blijft prive en geheel terzijde.
Een klein jaar blijft ze deels bij mij. Niet dat we een relatie hadden, want beiden stonden we daar niet voor open, maar als ik seks wou had ik haar maar te roepen en bingo was het dan.
'Daria, I need your mouth' heb ik zoveel maal gezegd. Binnen de seconden kwam ze aangesloft tot mij en de meest zalige mondmassage volgde.

Op een dag in maart 2025 zegt ze dat ze de dag erna naar Odessa gaat. Voor mij was dat plots, maar ze zei dit in een bericht mij reeds verteld te hebben, idd, enkele weken ervoor.
Die avond wou ik dus nog heel veel seks, want ze zei pas terug te komen op 1 mei, We waren al lange tijd bezig, het was hete seks. Ik lag op haar en had in elke handeen konthelft, met mijn middenvinger masseer ik haar kontgaatje.
Nooit hadden we over anaal gepraat.
'Do you like anal?'
'Yes'
'Soft? Or hard and deep?' vraag ik haar.
'Soft, hard and deep, I love it' was het leuke antwoord.
Het komt er echter niet meer van.

Ze vertrekt

Toen ze juist vertrokken was had ik haar nog het volgende verstuurd 'When you come back I want you a whole day to be my sexslave, do everything I want with you….', zie FOTO 4.
Als antwoord kreeg ik een ❤️. Ik keek er al naar uit.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Ineens zit ze in een ander land, verliest haar paspoort en komt in een detentiecenter terecht. Daarna, spoorloos…

Bijlagen

• FOTO 1.jpeg
    1.017,5 KB · Weergaven: 1.336
  • FOTO 2.jpeg
    946,1 KB · Weergaven: 1.273
  • FOTO 3.pdf
    750,7 KB · Weergaven: 1.570
  • FOTO 4.jpg
    FOTO 4.jpg
    77,1 KB · Weergaven: 967

buddy666

Toogplakker
27 sep 2015
44
156
Maanden later ineens geklop op mijn schuifraam, daar is ze weer. Ik doe open en ze wil iets zeggen….
'Sssst' zeg ik
Gevolgd door
'Wash, XXX(ik dus) long time no sex' zeg ik haar, en verwijs haar naar de badkamer…..
Ze springt in mijn bed en begint weer te praten.
'Sttt'
'First sex….'
Ze start met haar mondje, ik had het gemist….
Ik neuk haar, ik lig op haar.
'From now on, when I come in your pussy, you keep my sperm there for hours" fluister ik in haar oor.
Ze slaat haar armen rond mij.
Ik klim naar haar gezicht.
Ik sla met mijn lul op haar gezicht.
'From now on, when I came in your pussy, you lick him clean' zeg ik.
Ze kreunt, ze vindt het leuk.
Ik lag me terug op haar en neem in elke handeen konthelft, met mijn middenvinger masseer ik haar kontgaatje, ik penetreer haar en draai mijn vinger er in rond, de andere middenvinger er ook bij nu, ze kreunt.
Ik klim terug naar haar gezicht.
Ik sla met mijn lul op haar gezicht.
'From now on, when I came in your ass, you lick him clean' zeg ik. Ik weet dat ze daar niet vies van is want ze rimde mij graag.
'i will' zegt ze.
Ik draai haar zodat ze op haar rug ligt met haar hoofd uit het bed.
Ik sta naast het bed en begin haar mond te neuken, moeiteloos kan ik volledige diepte in en uit
'From now on, when I come in your mouth, you show me the sperm and you swallow it, always" zeg ik haar, ze knikt van ja, ze staat er zo geil van…
'From now on, when I come in your face, you rub my sperm on your face and leave it there" zeg ik haar, ze knikt weeral bevestigend, ze houdt van mijn geile praat, en ik weet dat ze er ook van zal houden als ik het effectief ga doen…
'Sometimes, maybe once a week, maybe once or twice a month, I will fuck you as hard and brutal as I want, I will hit your ass, slap your face, pull your hair, hurt you. You will get fucked in all your holes and get your face and body rubbed in my sperm' ga ik verder. Ze vindt dit de max, a zo kreunen dat ze doet…
Ik neuk haar keel diep en snel, met mijn handen bedien ik haar kutje, heftig komt ze klaar.

❤️❤️❤️

We praten even over wat haar overkomen is, we gaan slapen.

Ik word wakker en kijk rechts van mij. Verbaasd zie ik dat ze op haar kniëen zit, met haar kont op haar voeten. Ze heeft een blinddoek op en een 2e​ sjaal in haar handen.
'Euhhh, what is this?' stotter ik.
'I couldn't sleep because of your stories yesterday, it was so hot. I want to be raped by you. Please use me hard' krijg ik als eerste zinnetje in de ochtend.
Verward stap ik naar de koffiemachine en wordt vrij snel wakker, zelfs zonder de koffie.
Mijn sexgedachten vormen zich snel, en daar ik een rijke fantasie heb, komen er wel wat ideetjes boven.
Ik begin er aan.
Ik ga terug naar het bed en neem de 2e​ sjaal, ik bindt haar handen stevig op haar rug en neem haar bij het haar en trek haar naar de koffiemachine. Ze hijgt en kreunt, het bevalt haar dus duidelijk. Ik zet haar op haar kniëen met haar rug tegen de keukenkast, ter hoogte van de koffiemachine. Een half stijve lul gaat in 1 stoot volledig in haar keel. Haar achterhoofd wordt tegen de keukenkast geduwd, afgeklemd. In een paar seconden staat mijn lul op oorlogssterkte, zo hard, nog steeds volledig in haar keel.
Een koffie dus, met mijn lul nog steeds kloppend in haar keel kies ik deze ochtend een koffie 'extra sterk' en 'groot'. Ze is druk bezig met haar strottenhoofd mijn eikel te masseren, door te slikken of zo, ik weet niet hoe ze dit doet, maar gedurende de hele bereiding van de koffie trek ik mij niet uit haar mond en blijft ze mlj pleasen. Normaal wacht ik niet graag op mijn koffie, maar deze keer mocht dit een uur duren.
Koffie is klaar, neem hem en trek me uit haar keel, Ze hijgt hard, blijkbar was dit onderdanig gevoel wel iets wat ze lustte….
Ik ga naar de badkamer, koffie op badrand, laat een badje lopen…
Ik ga terug om mijn Ipad te halen, deze in de linkerhand, in de rechterhand neem ik haar bij het haar en plaats haar hoofd ter hoogte van mijn bekken, zo trek ik haar naar de badkamer, zoals ze gevangenen verplaatsen in El Salvador, hoofd naar beneden.
Hardhandig behandel ik haar, she likes it…
Ik zet haar op haar kniëen naast het bad, met haar rug naar mij gericht. Voor haar heb ik een kussen gelegd. Ik zeg haar dat wanneer ik 'Sleep' zeg, ze met haar hoofd op het kussen moet gaan liggen. Als ze dit doet dan kantelt haar kontje naar boven en komt het boven de badrand tevoorschijn. Ik zit al meer dan een uur in het bad en zeker 10x het sleepcommando gegeven, kontje steeds mooi in de lucht, oooo lman wat heeft ze een mooi kontje, daar ga ik straks mee aan de slag. Een paar keer voelde ik aan haar kutje, dit bleef steeds zeiknat staan, bewij dat ze dit allemaal geil vond. Braaf is ze 1:20u blijven zitten. In het begin wou ze iets zeggen, ik gaf haar een tik op de wang en zei 'Sssst'. Nog een 2e​ tik was nodig om haar te doen zwijgen.

❤️❤️❤️

Na mijn badje vervoer ik mijn 'gevangene' naar het bed, bij haar haar, hoofd naar beneden.
Ik leg haar op de buik op bed, lichaam op bed tot aan het bekken, de benen uit het bed, kniëen richting grond. Het bed is te hoog, haar kniëen raken de grond niet.
Met mijn duim ga ik in haar kontje, ze kreunt, nu mijn lul, een beetje wringen om binnen te raken maar dan vrij snel op een deftig tempo in en uit dit kleine mooie kontje, gekreun en gekres als gevolg. Door de ruwheid zal er wel wat pijn voor haar bijgezeten hebben, maar dat wou ze. Met mijn 2 handen neem ik haar bij de schouders en trek haar zo telkens naar achter. Ik wil dit ook bij haar haren doen maar door de blinddoek heb ik eigenlijk geen goede pak aan haar haren.
Een idee, ik neem haar naar de badkamer en zeg haar dat ze 2 zijdelingse staartjes moet leggen in haar haar. Ze komt terug met 2 hoge staarten die boven haar blinddoek uitstaken, perfect. Om te testen zet ik haar op de kniëen en steek hem in haar mond, met de 2 staarten als handvaten trek ik haar hoofd naar voor en achter, hard, ruw, diep. En maar kreunen, deze slaafse Oekraiënse van een jaar of 20 jonge dan mij. Dat ze een hete vuile slet was die alles deed wat ik maar vroeg, dat wist ik al, maar vandaag ging alles een beetje verder dan anders, heel leuk…..
Nu zet ik haar op de kniëen op bed, kniëen tegen elkaar onder haar lichaam. Ik ga terug in haar kontje en neem haar staartjes in de handen. Ik raak haar dus enkel met een lul in haar kont en via haar staartjes, zo trek ik haar over mijn lul, ze houdt hier echt van en moet bijna klaarkomen. Ik tel telkens dat ze rond de 30x hard en diep in en uit haar kontje moet klaarkomen. Regelmatig ga ik over de 20x en stop dan, om haar te teasen. Ik ga 2x over de 30x in haar kontje, ze komt hard klaar, ze roept heel hard, krest het kot bijeen van plezier. De 2e​ maal blijf ik doordoen na 30x en vraagt ze rond de 50 penetraties te stoppen, ze kan niet meer.
Ik stopte dus niet.
Na dit spectakel wil ze me zo lang en diep tongzoenen, zo blij was ze.
Na een kleine rustpauze in deze positie duw ik haar verder tot ze plat op haar buik ligt, ik ga verder met haar in haar kontje te nemen, ik lig volledig op haar. Een kramp in mijn kuit doet me stoppen. Ze masseert mijn been.
Ze wil nog wat met haar kutje in cowgirl rijden, nogmaals komt ze klaar.
Op het einde ga ik naar haar gezich en spuit haar vol. Gehoorzaam wrijft ze alles open zoals ik vroeg…

Moe was ik er van, echt moe.

Een kleine wasbeurt en nog een kwartiertje haar laten deepthroaten.

We sliepen beiden een uurtje. Ik was eerst wakker en ging naar de computer. Toen zij wakker werd kwam ze naast mij op haar kniëen op de grond zitten, ze zette haar blinddoek op.

Ik was dit verhaal aan het schrijven.
Het is nu 22:18u en ze zit al een uur naast mij op haar kniëen, gehoorzaam te wachten op wat ik voor haar in petto heb. Dit is live, het is di 30 dec

Wanneer je bovenstaand 3x❤️❤️❤️ ziet, ben ik even gestopt met schrijven om haar in de mond te neuken, met de staartjes in mijn handen om haar hoofd tot op het einde van mijn lul te duwen. Wanneer er 6x❤️❤️❤️❤️❤️❤️ staan, dan ben ik in haar keel klaargekomen. Ook wat spatten op haar kin. Met mijn vingers bracht ik deze naar haar mond. Ze likte mijn vinger af. Ze houdt van mijn sperma, das duidelijk.

Heeft er nog iemand ideën wat ik de komende dagen met haar kan uitsteken?

buddy666

Toogplakker
27 sep 2015
44
156
Heel mooi verhaal. Geweldige vrouw. Complimenten.
Jazeker, Oekraientjes zijn de top vind ik. Ik heb er meerdere die regelmatig komen logeren, u zeker met die oorlog. Als die gedaan is zit ik direct teren in Kiev, mijn walhalla. In bijlage nog een foto van een andere topper, van haar heb ik de grootste foto en videocollectie, niet moraal die Alina

Bijlagen

• 2021-03-31 23.05.33.jpeg
    2021-03-31 23.05.33.jpeg
    50,1 KB · Weergaven: 841

Adrian

Snuffelaar
3 jun 2024
24
16
Jazeker, Oekraientjes zijn de top vind ik. Ik heb er meerdere die regelmatig komen logeren, u zeker met die oorlog. Als die gedaan is zit ik direct teren in Kiev, mijn walhalla. In bijlage nog een foto van een andere topper, van haar heb ik de grootste foto en videocollectie, niet moraal die Alina
Lucky you 🙌

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Op mijn verjaardag in 2019 zegt ze een hele dag voor mij te hebben voorzien. We gaan op zondag naar de vogeltjesmarkt. Daar gebeurt er vanalles, diefstal met de nodige financiële gevolgen. Ze is uiterst kwaad en heeft nu een probleem, ze kan het hotel niet betalen en ook haar vluchten niet. Ze was kwaad op mij omdat er bezittingen van haar uit mijn wagen gestolen zouden zijn, zaken van grote waarde, meerdere 100k, en dit in de drukke Schuttershofstraat in Antwerpen, en dit zonder inbraaksporen, en dit met een wagen die afgesloten was toen we er aankwamen. Maar inderdaad, haar computertas die ze op de achterbank had geplaatst was verdwenen, spoorloos….
Ze had voor honderdduizenden euro's aan waarde achtergelaten in je auto? :unsure:

Trnighteld

Toogplakker
11 okt 2024
48
68
Ik heb er een tijdje geleden 1 ontmoet in zaandam.

Was daar na het werk even gaan eten ok daarna weer naar huis te gaan.
Praatje maken met dames die alleen zitten mits ze er uitnidigend bij zitten is niet helemaa mijn ding maar we raakte aan de praat.

Had veel meegemaakt dus daar was ze open over.
Op gegeven moment toch mn rekening maar gevraagd om naar huis te gaa.

Daar keek ze van op.
You leave?
Yes i have to work in the morning agan and long drive home.

Ah so bad it was so nice to talk.
Ze bood aan om bij haar thuis even wat te gaan drinken nog.

Meermaals gezegd nee ga naar huis.
Maar ze bleef aadringen.
Uiteindelijk toch mee.
Ze was zelf met de bus, dus aageboden dat ze mee mocht rijden.

In de auto was het stil en lag er ineens een hand op mijn been.
Ze kneep een keertje en dat wast.
Bij haar nog koffie gedronken en lang gepraat.

You a sweet man gaf ze meermaals aan.
Op gegeven momet schrok ik het wat 23.00.
Really gotta go not its to late.
You work here again tomorrow?
Yes just for a week.

You can sleep here on couch if you want.
Naja was toch al erg moe.
Ze stond op om wat dekens te halen.
Was een goeie lekkere bank.

Can i shower (douche altijd voordat ik naar bed ga).
Toen was het ineens sure sweety.
Stond op het punt onder de douche vandaan te komen en toen ging de deur open.
I got you towel.
Ze deed het douchegordijen open en was naakt.

Spontane erectie.
O good you like?
Zonder wat te zeggen stapt ze erbij en begint te zoenen.

Lang staan we zo onder de douche.
Voelt heerlijk na een tijdje druk ik haar kontje tegen de muur en ze zet 1 been op de rand.

Ze pakt mn lid vast en duwt hem er zo in.
Mooie grote borsten had ze en kon heerlijk zoenen.

Rustig in haar stoten terwijl ze zachtjes kreunt.
Al snel voel ik dat ik ga klaarkomen.
Is ok fluistert ze en ik spuit haar zo vol.

We blijven nog even staan, en dan stapt ze onder de douche uit.
Ik droog me af en zie dat ze gelekt heeft op de vloer ♥️.

Ga naar beneden om te gaan slapen.
Val net in slaap als ik haar naast me voel.
Sleep with me.
Ze trekt me mee naar boven naar haar bed.

Daar aangekomen ben ik zo moe dat ik direct in slaap val.
Vroeg gaat mn wekker en ze is al op en komt met koffie de kamer binnen.

Ze het op het nachtkastje en kruipt onder de dekens om me te pijpen.
Totaal onverwacht spuit ik binnen no time haar mondje vol.

Met een volle mond lacht ze en zegt coffee with cream?
Het zaad loopt uit haar mond en we komen niet meer bij.

Naar een paar slokken koffie ligt ze lekker met haar ogen dicht te kletsen.
Ik kruip tussen haar benen en begin haar gladde poesje lekker schoon te likken.
Nu is zij aan de beurt en lik haar lekker klaar.
Kruip naar boven kus haar mooie borsten en schuif in haar.
Als een bankschroef zet ze me vast.

Fuck me hard sweety.
Hard begin ik haar te stoten tot ze weer klaarkomt gevolgd door weer ee volgespoten kutje.

inmiddels te laat voor werk en meld me ziek.

Wordt vervolgd moet nu echt aan het werk.

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
445
189
Ik heb er een tijdje geleden 1 ontmoet in zaandam.

Was daar na het werk even gaan eten ok daarna weer naar huis te gaan.
Praatje maken met dames die alleen zitten mits ze er uitnidigend bij zitten is niet helemaa mijn ding maar we raakte aan de praat.

Had veel meegemaakt dus daar was ze open over.
Op gegeven moment toch mn rekening maar gevraagd om naar huis te gaa.

Daar keek ze van op.
You leave?
Yes i have to work in the morning agan and long drive home.

Ah so bad it was so nice to talk.
Ze bood aan om bij haar thuis even wat te gaan drinken nog.

Meermaals gezegd nee ga naar huis.
Maar ze bleef aadringen.
Uiteindelijk toch mee.
Ze was zelf met de bus, dus aageboden dat ze mee mocht rijden.

In de auto was het stil en lag er ineens een hand op mijn been.
Ze kneep een keertje en dat wast.
Bij haar nog koffie gedronken en lang gepraat.

You a sweet man gaf ze meermaals aan.
Op gegeven momet schrok ik het wat 23.00.
Really gotta go not its to late.
You work here again tomorrow?
Yes just for a week.

You can sleep here on couch if you want.
Naja was toch al erg moe.
Ze stond op om wat dekens te halen.
Was een goeie lekkere bank.

Can i shower (douche altijd voordat ik naar bed ga).
Toen was het ineens sure sweety.
Stond op het punt onder de douche vandaan te komen en toen ging de deur open.
I got you towel.
Ze deed het douchegordijen open en was naakt.

Spontane erectie.
O good you like?
Zonder wat te zeggen stapt ze erbij en begint te zoenen.

Lang staan we zo onder de douche.
Voelt heerlijk na een tijdje druk ik haar kontje tegen de muur en ze zet 1 been op de rand.

Ze pakt mn lid vast en duwt hem er zo in.
Mooie grote borsten had ze en kon heerlijk zoenen.

Rustig in haar stoten terwijl ze zachtjes kreunt.
Al snel voel ik dat ik ga klaarkomen.
Is ok fluistert ze en ik spuit haar zo vol.

We blijven nog even staan, en dan stapt ze onder de douche uit.
Ik droog me af en zie dat ze gelekt heeft op de vloer ♥️.

Ga naar beneden om te gaan slapen.
Val net in slaap als ik haar naast me voel.
Sleep with me.
Ze trekt me mee naar boven naar haar bed.

Daar aangekomen ben ik zo moe dat ik direct in slaap val.
Vroeg gaat mn wekker en ze is al op en komt met koffie de kamer binnen.

Ze het op het nachtkastje en kruipt onder de dekens om me te pijpen.
Totaal onverwacht spuit ik binnen no time haar mondje vol.

Met een volle mond lacht ze en zegt coffee with cream?
Het zaad loopt uit haar mond en we komen niet meer bij.

Naar een paar slokken koffie ligt ze lekker met haar ogen dicht te kletsen.
Ik kruip tussen haar benen en begin haar gladde poesje lekker schoon te likken.
Nu is zij aan de beurt en lik haar lekker klaar.
Kruip naar boven kus haar mooie borsten en schuif in haar.
Als een bankschroef zet ze me vast.

Fuck me hard sweety.
Hard begin ik haar te stoten tot ze weer klaarkomt gevolgd door weer ee volgespoten kutje.

inmiddels te laat voor werk en meld me ziek.

Wordt vervolgd moet nu echt aan het werk.
Hier ook foto van?

Terug
Naar boven