Mijn lieve collega

percyjackson

Toogplakker
1 mrt 2025
25
18
Ik leef thuis met mijn vrouw al 20 jaar als broer en zus.
We zien elkaar nog graag maar lichamelijk gebeurt er niets meer.
Bij het laatste personeelsfeest was er Elke die met me flirtte.
Elke is 35 ik ben er 52.
We hebben wat gedanst en geflirt en op een bepaald ogenblik kreeg ik een kus op mijn mond.
Ik wist op dat ogenblik met mijn gevoelens geen blijf.
Om een uur of 3 vertrok Elke met een vriendin naar huis.
Ik ging dan ook maar naar huis met gevoelens en gedachten die ik lang niet meer gevoeld had.
Een week later kom ik Elke tegen in de kelder van het werk.
We kussen elkaar vol op de mond en draaien een tong.
Ik die met mijn gevoelens vocht was klaar om bij mijn vrouw te vertrekken en iets met Elke te beginnen.
Elke heeft me toen duidelijk gemaakt dat ze zowiezo niet bij haar gezin vertrok.
Enkele voor mij mentale moeilijke dagen verder met veel onderlinge berichtjes op en af kwalen we tot de conclusie dat we best gewoon vrienden zouden worden met een klein beetje extra.
Een knuffel of een kus.
Daags voor kerst moest ik bij haar nog iets ophalen.
Haar man was niet thuis en we zaten samen in de zetel.
We zijn toen beginnen kussen en knuffelen hebben elkaar gedeeltelijk uitgekleed en betast.
Maar zijn niet verder geweest omdat we beiden toch wel wat wroeging hadden.
Daarna hebben we elkaar enkele dagen niet gezien.
Gisteren moest ze naar een vat van een collega waar ik niet op uitgenodigd was.
We hadden wel afgesproken dat ik haar daar zou gaan halen als ze geen ander vervoer had.
Dus ik vorige nacht haar ophalen.
De rest is voor de volgende keer
Mijn vrouw is opgestaan.

percyjackson

Toogplakker
1 mrt 2025
25
18
ik haal haar op aan de zaal.
Had haar gevraagd mm tot buiten te komen omdat het daar vol zat met collega's.
We reden een kort stukje gaven elkaar een zoen .
Reden rustig verder.
Toen we bijna bij haar waren haalde ik mijn stoute schoenen boven en stopte op een parking.
Gaf haar een kus en nog en nog.
Mijn hand ging op verkenning over haar lichaam .
Ze kwam op mijn schoot zitten en we kusten en knuffelden verder.
Ik deed haar kleedje omhoog om met haar borsten te kunnen spelen.
Ze had er een body onderaan.
We zaten nog steeds samen op de bestuurdersstoel geklemd tussen zetel En stuur.
Ik voelde aan dat ze misschien wel meer wou.
En vroeg met een klein hartje of we verder gingen .
Ze zei gelukkig ja.
Heb dan terwijl ze erbij zat eerst een pilletje ingenomen.
Heb sinds mijn sterilisatie erectieproblemen.
Was deze week speciaal naar de dr geweest voor een nieuw voorschrift aangezien ik het anders toch niet nodig heb.
Hebben ons dan uitgekleed en verhuisd naar de achterbank.
Waar we eerst naakt geknuffeld hebben.
Dan ben ik haar beginnen likken tot ze bijna klaarkwam.
Heb haar terug gekust.
En heb haar gevingerd tot ze squirtend klaarkwam.
Dan is ze me beginnen pijpen.
Mijn god dat was zalig.
Ik heb haar daarna nog effe geneukt maar mini-me had er nog niet echt zin in en het lukte niet echt.
Denk te hard gefocust op hem.
Nog een half uurtje naakt in elkaars armen gelegen en haar daarna thuis afgezet.
Thuis effe mijn wagen gecheckt en mijn achterzetel was kletsnat.
En moest de dag erna met het hele gezin weg
De ramen heel de nacht laten openstaan en 's morgens was het gelukkig droog.
Krijg sindsdien heel de tijd warm als ik aan Elke denk.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Kijk dat zijn de betere collega's.
En sindsdien niks meer?
Ik zou denken dan ga je geil appen samen en een vervolg plannen ergens waar het iets comfortabeler is zoals een hotel.

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Recept voor ellende als je het mij vraagt, maar dat deed je niet, maar ik zeg het toch ;)
Je kan beter nooit schijten daar waar je eet. Ook al is ze nog zo geil, en al helemaal niet als er gevoelens bij komen kijken.

Zoals ik het nu lees is de setting ook niet gelijkwaardig, zij bepaald min of meer hoe en wat, en ze heeft ook al aangegeven dat ze haar gezin niet gaat verlaten, dus je bent vertier... wat onder andere omstandigheden niet verkeerd hoeft te zijn, maar wanneer je iemand leuk vindt kan dit je wel mentaal gaan slopen.

Maarja.... wanneer kiezen we het verstandigste he!

Verstandigste zou wel zijn om het er bij te laten, en je goesting bij een paar betaalde dames van keuze te laten botvieren. Maar dan wijs je haar af, en gaat ze extra haar best doen om met je mind te fucken, let maar op.. ;)

Succes.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Verstandigste zou wel zijn om het er bij te laten, en je goesting bij een paar betaalde dames van keuze te laten botvieren. Maar dan wijs je haar af, en gaat ze extra haar best doen om met je mind te fucken, let maar op.. ;)
Je doet het wel erg voorkomen alsof de een (zij) met de ander speelt maar volgens mij zijn het twee volwassenen die weten dat dit puur voor fun en lust is.

Is het verstandig? Nee maar ik zie ook zat 15 jaar jongere bloedmooie dames op kantoor die mij met alle plezier als lustobject zouden mogen gebruiken.
Mijn auto is perfect om achterin te neuken, geen probleem.

Maar in dit geval is het volgens mij aardig in balans ook al zou hij misschien wel meer willen. Laat ze lekker plezier maken.

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Je kan overal miserie mee krijgen. Ook met betaalde seks kan het fout lopen als iemand getrouwd is en bv betrapt wordt. Of te veel geld gaat op maken. Een minnares is een stuk goedkoper en het is meestal een geile en erg intieme ervaring.

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Klopt, maar je werk kan je doorgaans niet zo makkelijk van weg lopen, mocht het anders lopen dan je het wilt. Maar hey volwassen mensen... dus you do you..

Daarom ook succes

En ik schreef nergens dat de 1 speelt met de ander, enkel dat de inzet niet gelijkwaardig is(lees topicstarter wil zijn relatie wel verlaten voor haar, en zij wil dat niet), en uit ervaring weet ik dat dat lastig is als er gevoelens bij komen kijken.

Laatst bewerkt:

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Jij schreef toch dat zij bepaald hoe en wat...en daf als hij haar zou afwijzen dat ze dan extra met z'n mind zou gaan fucken?

Lijkt me nogal boute aanname over iemand waar je letterlijk niks vanaf weet.
Dat is een voorspelling, leren lezen en begrijpen is ook nog al wat he....

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Nou Nostradamus, doe je ook de lottogetallen? Daar hebben we meer aan
Ok Pipo De Clown, jij bent volgens mij iemand die graag verhalen schrijft(gezien naar al je berichten hier op dit forum) maar ik snap niet goed waarom je hier discussie aan het voeren bent op mijn bericht, welke gericht is aan de topicstarter... Niet aan Pipo De Clown :)

Ga eens wat leuks doen vandaag.

Fijne avond!

percyjackson

Toogplakker
1 mrt 2025
25
18
Herbert
Ik zal zelf wel bepalen of in mmijn ogen de relatie in evenwicht is.
Begrijp de redenen waarom ze niet wil vertrekken
de 2 oudste kinderen komen al uit een andere relatie
Het jongste kindje is met haar huidige partner
Maar haar huidige partner is ook een volwaardige vader voor de 2 oudste.
Ze wil haar kinderen niet opnieuw door een moeilijke breuk laten gaan
En heeft me wel gezegd dat als ze me tussen haar relaties was tegengekomen ze zowiezo voor mij zou hebben gekozen
En dat respecteer ik
Ze weet ook dat als het met haar huidige partner tot een breuk zou komen ik graag vast in hun leven wil komen
En ben al keiblij dat ik na vele jaren opnieuw sex heb
Ik heb nu thuis een goede relatie zonder sex
En met Elke een sexrelatie
Waarvan mijn huidige partner me zelfs steunt om met elke te gaan vrijen omdat ze dat zelf niet meer kan

Terug
Naar boven