Mijn eerste gangbang

pieter1989

Toogplakker
29 apr 2016
185
9
Dit verhaal is waargebeurd.
Ik had al geruime tijd de fantasie om eens naar een bare gangbang te gaan. Het idee om een vrouw te zien vrijen met andere mannen en om daarna met haar te vrijen sprak mij erg aan. Uiteindelijk besloot ik in een opwelling om het gewoon te doen. En zo geschiedde. Ik ging naar een bare gangbang van Jaylin.

Na een rit van een uur kwam ik aan bij één hotel en met knikkende knieën ging ik naar de kamernummer die ik had doorgekregen. Ik wist niet goed wat ik moest verwachten, mannen waarschijnlijk en een vrouw.

Ik kwam binnen overhandigde de centen. En keek de kamer rond. Ik zag mannen in de zeteltjes op de kamer zitten en een groot bed. Op het bed zag ik 2 benen met daartussen een man. Link en rechts daarvan zat elk ook een man. Ik kreeg een plastiek zak in mijn handen geduwd voor mijn kledij. Ik dacht ow Jah, uitkleden. Ik begon alles in de zak te stoppen en bij mijn onderbroek stopte ik. Die hield ik aan want ik voelde mij te ongemakkelijk.

Ik keek opnieuw rond mij want ik had dit hele tafereel in mezelf gekeerd uitgevoerd. Ik zag de mannen zit verspreid over de kamer, allemaal volledig naakt, sommige met zichzelf aan het spelen terwijl ze keken in de richting van het bed. Het bed! Mijn blik werd naar daar getrokken. De man tussen de benen van de dame was een andere, ik had niets gemerkt van deze wisseling doordat ik te zeer in mezelf was gekeerd bij het uitkleden. De man was echter duidelijk een andere want deze was meer behaard. Desondanks was het niet minder geil om hem in missionaris op en neer te zien gaan op de dame. Van haar had ik nog enkel de benen gezien die nog steeds wijd open lagen.
Ik wou dichter gaan om te gaan kijken maar gezien iedereen op een afstandje toe eek wist ik niet of dit wenselijk was. Dus besloot ik te blijven staan en genieten van het beperkte zicht dat ik had.
Terwijl ik toekeek hoorde en zag ik de man het tempo van zijn bewegingen opdrijven en als finale kreunen, het teken dat hij klaar kwam. Dat wil ik ook dacht ik. De man kroop van de dame en voor het eerst zag ik de dame. Ik moest even met mijn ogen knipperen, zag ik dat goed. De dame kwam naar de rand van het bed en wauw, dat was het enige dat ik kon denken. Wat was zij een schoonheid.
Ze zag mij staan, ik was nog niet bewogen, en glimlachte naar mij. Dan stelde ze zich recht en kwam tot bij mij om mij een kusje op de mond te geven. Toegegeven ik was 15 jaar jonger dan de jongste andere man aanwezig maar mijn hart maakt toch een sprongetje. Wat was zij een schoonheid.

De dame nam even een pauze zo bleek. Ze ging naar het toilet en mengde zich daarna tussen de mannen in de kamer. Wederom viel mij haar schoonheid op. Echt mijn type. Ik bleef gedurende de pauze als een dwaas de kamer rondkijken. Jaylin gaf zelf het startschot voor een nieuw gedeelte van de gangbang. Ze had er zin in blijkbaar.
2 mannen gingen samen met haar richting het bed en ik besloot mijn stoute voeten aan te trekken en me mee te begeven naar het bed.

Aangekomen aan het bed stonden we met 3 rond haar. Eén van de mannen bood aan mij aan om haar te neuken. Tot mijn verbazing was hij Franstalig, al duurde mijn verbazing maar even. Ik wou echter nog niet neuken dus ik kon net allez-y uitbrengen. Ik positioneerde mij links van haar zodat ze mij kon pijpen rechts van haar stond de andere man terwijl ze op haar rug lag. En tussen haar benen zat de Franstalige man. Ze begon mij te pijpen en ik zag de man in haar kutje naar binnen dringen. Dit zorgde ervoor dat ik haar vrijwel onmiddellijk moest aanmanen om het rustiger aan te doen, anders had ik haar mondje vrijwel meteen vol gespoten en dat was niet mijn bedoeling. De man begon harder in haar te stoten en ik voelde haar lichaam de schokken opvangen terwijl ze mij in haar mond had. Dit maakte de pijpbeurt nog zaliger. Ze pijpte mij en de andere man afwisselend met tussen elke wisseling duidelijk te maken dat ze genoot van de pik in haar. Door die aanmoedigingen duurde het dan ook niet lang voor de man kreunend en zich volledig tegen haar drukkend klaarkwam. Hij was diep in haar klaar gekomen terwijl ze mijn pik in haar mond had. Ze liet mijn pik uit haar mond en haar blik sprak genot en bedankt. Ze genoot ervan dat hij diep in haar kutje zijn zaad had gespoten. Heerlijk. Bij deze blik was mijn pik harder dan hij ooit geweest was en ik kon mij niet meer houden. Ik wisselde terwijl de Franstalige man zich terugtrok een blik uit met de man tegenover mij en zag dat het goed was als ik mijn beurt nu nam.
Ik verplaatste mij tussen haar benen. Als er nu iemand de kamer was binnen gekomen had deze hetzelfde zicht als ik, met dat verschil dat ik nu de man was die tussen haar benen lag. Mijn pik was harder dan ooit tevoren.
Ik Schoofs bij haar naar binnen en dit voelde heerlijk. Zo nat, glad en toch omsluitend. Ik bedacht mij een fractie van een seconde dat ik niet gekeken had of de andere man zijn zaad zichtbaar was geweest in haar kutje. Dat zou iets zijn dat ik de volgende keer moet nakijken. Want op dat moment wist ik dat er nog een volgende keer kwam.

Mijn pik stond op ontploffen. Ik schoof in haar, zacht en dan wat sneller. Het duurde niet lang voor ik mijn hoogtepunt naderde. En dat kwam. En tegelijk kwam een pijnscheut. Was mijn pik zo hard dat het pijn deed om klaar te komen? Ik trok me terug uit haar en keek naar beneden, het eerste dat ik zag was bloed. Bloed!?! Oh shit Wat nu. Ik pakte mijn pik vast en zag dat deze aan het bloeden was. Het bloed drupte eruit. Het bloed drupte op het laken. Paniek. Naar de badkamer, een handdoek. Maar het was te veel bloed. Onder koud water zei Jaylin. Snel de douche in en onder koud water. De organisator kwam een extra handdoek brengen. Vasthouden gewikkeld in de handdoek. Jaylin ging haar poesje uitspoelen want dit zat ook vol bloed. Ik zag door de open badkamerdeur dat de organisator de bebloedde lakens aan het aftrekken was. Een man stak zijn hoofd binnen in de badkamer en vroeg mij op beschuldigde toon of ik geen ziektes had. Nee dat heb ik niet. Was alles wat ik kon uitbrengen. Jaylin kwam tot bij mij en zij dat ik het mij niet moest aantrekken en vroeg of het ging. Ze keek en zei blijven op drukken. Het bloeden stopte echter niet. Nog wachten, weer een handdoek vol bloed. Ik moet hier weg dacht ik. Me aangekleed en papier in mijn onderbroek. Richting huis. De organisator zei ook nog eens dat ik het me niet moest aantrekken maar dat is makkelijk gezegd uiteraard. De zin bij de mededeelnemers was duidelijk verdwenen. En wie kan het ze kwalijk nemen. De organisator was zich luidop aan het afvragen hoe hij de bebloedde lakens aan het hotel moest verklaren. Geen idee hoe hij dat uiteindelijk voor mekaar heeft gekregen. Al zal de man die mij liet voorgaan het zich nog het meest van al beklaagd hebben dat hij niet voor mij was geweest. En ik beklaagd mij dat ook want ik had het hem gegund om ook lekker in haar klaar te komen.

Onderweg was ik me aan het afvragen of ik niet naar het ziekenhuis zou moeten. Toch maar koppig geweest en gewoon huiswaarts gereden. Thuis aangekomen was het bloeden min of meer gestopt. Maar alles deed wel pijn daar beneden. Dat zou nog een tijdje blijven.

Later ben ik toch nog naar de huisarts geweest. Niets aan de hand zei deze, gewoon een zalfje erop en laten genezen. Wwat er gebeurt was was dat door mijn grote erectie het toompje van mijn penis was gescheurd. Ook wel de ontmaagding van de man genoemd. Ik was dus ontmaagd in zekere zin, op een gangbang.

Een volgende keer kwam er maar wel maanden later, nadat alles beneden was genezen. Jaylin was ondertussen gestopt met haar hobby dus die heb ik nooit meer opnieuw kunnen bezoeken of bedanken voor haar lieve reactie na mijn accidentje. En uiteraard om te zien hoe ze genoot van volgespoten te worden werd door meerdere mannen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Mooi verhaal, komt me allemaal zeer bekend voor.

Vooral dat toompje want bij mijn 1e keer seks scheurde die ook en bloede het als een rund.
Maar ja ik was toen 16 en ik was dus ontknaapt ;)
Moet vaak denken aan dat nummer van Rob de Nijs van " het werd zomer"
Ook ik was 16 en zij 28 ;) :lol:

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Goed geschreven Pieter1989.
Jammer dat het zo afgelopen is maar fijn dat het uiteindelijk meegevallen is voor je.

Pinkeltje

Toogplakker
21 jun 2017
124
56
Is bij ook gebeurt hoor meerdere keren zelfs.
Ik ben via de huisarts in het ziekenhuis belandt en heb het laten door knippen. Nu geen last meer van 😁😁😁

A

Anonymous

Guest
Mooi verhaal. Goed geschreven.

Zelf ook zo iets meegemaakt. Had een dame goed en lang gebeft en stak hem er bare in. Na paar minuten stevig pompen zag ik bloed en trok me terug. Ik maakte opmerking of ze ongesteld was, maar door taalbarrière kreeg ik geen antwoord. Werd schoonge maakt, ze friste zich op en we gingen verder. Daarna lang mijn pik geïnspecteerd. Niets te zien, geen pijn, geen bloed, niets... was ze dan toch ongesteld geworden? Zou ik toch geproefd moeten hebben lijkt me. Bloed proef je best snel... Rare gewaarwording en weet nog steeds niet of zij het was of ik

Terug
Naar boven