Mieke36 - Vertrekplaats Diest/Geetbets

ben690

Toogplakker
14 sep 2015
31
7
Heb met deze dame eens afgesproken, op kamer.
Ik was er als eerst, en verstuurde haar de nr van de kamer, ik was al volledig uit de kleren op bed op haar te wachten.
Ze klopte op de deur en zag al dat ik naakt op bed lag, 100 euro gegeven voor een uur.
Ze begon zich uit te kleden, heeft een beetje hangborsten, is klein en mollig en geschoren kutje.
Ze begon mij lekker te pijpen, zodanig dat ik ook haar kutje kon voelen en vingeren ze was al lekker nat.
Heb haar dan op de rug gelegd en lekker zoenen en haar kutje gevingerd ,terwijl ze mij nog lekker pijpte.
Ze heeft een grote en lekkere clitoris, heb haar dan diep geneukt en in haar kutje klaar gekomen een paar keer.
Ze is niet de mooiste, maar wel lekker geil en klein mollig.

Befteddy

Snuffelaar
4 mei 2015
10
8
Ik heb eens met haar afgesproken, maar vij de ontmoeting op de parking afgehaakt. Ze is zeer vriendelijk, maar dan is voor mij het positieve ook gezegd. Ze is zeer klein en ziet er wat marginaal/onverzorgd uit.
Misschien was haar kapper wel met verlof...

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
Ze neukt bare, neukt wel lekker en is gewillig rn vriendelijk. Ze is alleen klein en absoluut geen schoonheid om het met een understatement te zeggen. Smaken verschillen, maar 140€ voor een uurtje is absoluut veel teveel voor haar. Aan deze prijs geen aanrader.

Terug
Naar boven