michelle25 eindhoven

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
Deze stond voorheen ook bij de nzc mogelijkheden en nog steeds doet ze dit volgens de planner of zijzelf aan de telefoon.
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/553790-Michelle25geilestoeipoes/default.aspx
Echter, zodra je een afspraak hebt gemaakt wordt er vervolgens niet meer opgenomen. Gelukkig nog niet voor niks naar de meest vreselijke stad van Nederland gereden voor dit vrouwetje want was is het dan weer zonde van de benzinecentjes.

Kortom, een total faker die het kennelijk leuk vind mensen voor niks te laten komen.

Ze sluit zich hierbij keurig aan bij de rest van het oplichtaanbod op K en S waar kennelijk vage figuren en criminelen de boventoon voeren.

Welkom in het zalige Nederland....

alex the great

Toogplakker
27 mei 2015
104
29
Ben er een week of 2 geleden geweest, belde einde v/d middag en een afspraak maken voor diezelfde avond ging zonder problemen. Ontvangst is in een nette woning. Jammer dat de actie plaatsvindt op een oud dun matras, maar verder een prima date gehad. Ze hoort dus niet in deze rubriek thuis.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
alex the great zei:
Ben er een week of 2 geleden geweest, belde einde v/d middag en een afspraak maken voor diezelfde avond ging zonder problemen. Ontvangst is in een nette woning. Jammer dat de actie plaatsvindt op een oud dun matras, maar verder een prima date gehad. Ze hoort dus niet in deze rubriek thuis.

Nou Alex als jij dan 2 weken terug iets geschreven had over haar had je dit kunnen voor komen.... ;)

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
alex the great zei:

Nou alex,

Ik ben er dus geweest en je raad het al, ze nam de telefoon niet op. Een uur gewacht en ja hoor, daar was ze. Bleek dat ze het helemaal vergeten had. Jaja..

Welnu, ze had een glas wijn over haar bed gemorst en ze zag er uit als een junk. Sorry voor de omschrijving, maar ik kan er niks anders van maken.
Verder heel aardig, dat wel maar nee dank je wel maar deze sla ik zeker over vanwege het gzondheidsrisico.

Ben derhalve weer noar hus gegoan. Wat een stad, Eindhoven, omg.... :shock:

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Ai da's vervelend.
Had je beter 90km verder kunnen rijden naar Duisburg, bijv FKK venus.

Maarreh, welke foto van haar klopt nu uit haar profiel?
Of misschien geen één?!

michelle.jpg

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
Hallo katholiek,

Eerlijk gezegd kon ik haar niet herkennen van zo wat bijna alle foto's. Ik denk dat vele foto's van een eerder leven zijn geweest en het nu allemaal wat minder is geworden. Wel sneu voor haar maar kan er ook zelf niks aan doen natuurlijk.

Zou je niet aanraden met haar iets te proberen, kans dat je iets oploopt lijkt me erg groot.

Dame moet hulp hebben denk ik, GGZ, Gemeente etc.

Foto 6 is haar wel, denk ik.

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Naja, inderdaad.
80 euro is gewoon teveel voor de door jou beschreven dame.
Voor 30 heb je ze in Duitsland begin 20, fris en fruitig.
Vanavond daar nog maar eens naartoe trekken....

A

Anonymous

Guest
Fris en fruitig :).. begin 20... :eek: waar in duitsland? dat lijkt me wel wat, vooral die combinatie begin 20 fris en fruitig. En dat alles voor 30 :roll:..dan ga ik daar vanavond ook eens kijken
:lol:.. :mrgreen: :mrgreen:

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
@roydonders,

Check het Duitse gedeelte van het forum zou ik zeggen.

4fun

alex the great

Toogplakker
27 mei 2015
104
29
zen120 zei:
Eerlijk gezegd kon ik haar niet herkennen van zo wat bijna alle foto's. Ik denk dat vele foto's van een eerder leven zijn geweest en het nu allemaal wat minder is geworden. Wel sneu voor haar maar kan er ook zelf niks aan doen natuurlijk.
Hey omdat Zen weer onzin zit uit te kramen, hierbij weer een rectificatie. Alle profielfoto's zijn van de dame zelf. De meeste zijn recent. De facepic is volgens mij van langer geleden: ze is afgevallen. Geven een redelijk goed beeld van hoe ze eruit ziet.

In Dld zijn de dames inderdaad mooier, strakker en goedkoper. Dus als je toch 90 km gaat rijden... Bovendien: Eindhoven is veel te mooi zonder jou! Slimste regio van NL, waarschijnlijk kun je daarom je draai hier niet vinden.

lekker ding zei:
Nou Alex als jij dan 2 weken terug iets geschreven had over haar had je dit kunnen voor komen....
Om persoonlijke reden heb ik geen recensie geplaatst en zal dit ook niet doen. Voor info mag je me een PB sturen.

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
alex the great zei:
zen120 zei:
Hey omdat Zen weer onzin zit uit te kramen, hierbij weer een rectificatie. Alle profielfoto's zijn van de dame zelf. De meeste zijn recent. De facepic is volgens mij van langer geleden: ze is afgevallen. Geven een redelijk goed beeld van hoe ze eruit ziet.

In Dld zijn de dames inderdaad mooier, strakker en goedkoper. Dus als je toch 90 km gaat rijden... Bovendien: Eindhoven is veel te mooi zonder jou! Slimste regio van NL, waarschijnlijk kun je daarom je draai hier niet vinden.

lekker ding zei:
Nou Alex als jij dan 2 weken terug iets geschreven had over haar had je dit kunnen voor komen....
Om persoonlijke reden heb ik geen recensie geplaatst en zal dit ook niet doen. Voor info mag je me een PB sturen.

Hahahaha,

Iemand op zijn staartje getrapt denk ik. Zeker belang bij een goede recensie van haar...hmmmm.

Overigens, maar dat had ik al geschreven, was ze heel vriendelijk en sympathiek in omgang, dus dat is zeker geen minpunt.

Gewoon niet mijn type, zeg maar. En dat mag, of niet soms?

Weer onzin uitkramen?? Ze heeft de afspraak vergeten, dan allemaal wijn over het bed en dan verwachten dat ik sta te trappelen om naar binnen te gaan?? Dream on boy...

Waarom zou ik er mijn draai moeten vinden? Nooit geprobeerd en ook nooit dat op dit forum vermeld te gaan doen.

En o..heb je mijn IQ testresultaten dan gezien? Je weet toch zo goed wie slim is en wie niet.

Veel plezier en geniet van je mooie Eindhoven, jongen, so long...

Terug
Naar boven