Michelle - Turnhout

kwatta2

Ervaringsdeskundige
15 jul 2016
359
61
Als je door haar genaaid wil worden, vooral vooraf betalen, nog voor je een adres hebt of bij haar bent.

Lijkt me heel zeker een scam

slimdifia

Toogplakker
16 apr 2023
144
53
Dacht het al, zou nooit op voorhand betalen. Ze zei iets in de aard van als je niet vooraf betaald kan ik niet afkomen want is niet veilig op die manier??
Raar.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Nooit voorafbetaling doen. De laatste weken waren er regelmatig gelijkaardige ads, steeds met NL gsm nummer en soortgelijk profiel en nzc mogelijkheden (tekst was nagenoeg identiek), die maar enkele dagen of minder actief stonden en daarna weer snel verdwenen, en soms later weer even opduiken.

100% scam!

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Gisteren ook contact gehad met haar. Zit direct zelf foto's te sturen enzo. Geloof er niks van. Als je genaaid wil worden zit je bij haar goed, maar niet op de manier waarop jij verwacht vrees ik...

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Dit is de dame die ik had gemeld hier enkele weken geleden. Niet doen, ze doet niet open omdat ze eerst je codes wil
Is idd pure scam!!!

slimdifia

Toogplakker
16 apr 2023
144
53
Ze is nu terug onder de naam melissa in turnhout. zelfde principe je moet paysafe kaarten hebben want cash is te gevaarlijk aangezien ze alleen in het huis is. zelfde fotos/adress/stijl dus is echt wel zo'n scam/criminele activiteit die van NL overkomt

Terug
Naar boven