Michelle slut

A

Anonymous

Guest
Iemand een idee of NZC met Michelle (hotmichelle.be - Diese Website steht zum Verkauf! - Informationen zum Thema Sexcams.) nog tot de mogelijkheden behoort ? Vroeger maakte ze er allesins geen probleem van om haar te laten volspuiten, maar nu zie ik er niets meer van staan op haar site.
Alleen zie ik dat ze nu in Marbella woont, en om de 6 weken nog eens een week ontvangt in Antwerpen.
Ik had ze graag nog eens ontmoet, want iets zegt mij dat ze binnenkort voorgoed zal weg zijn naar 't buitenland.

A

Anonymous

Guest
Vroeger kon dat inderdaad. Heb haar vaak heerlijk volgespoten maar vorig jaar tijdens een van haar korte verblijfjes in België nog bezocht. NZC was geen sprake van. Blijft ondanks dat een geile milf.

Thedoctor46

Toogplakker
24 apr 2015
215
23
Heel wat jaartjes geleden ook veel mee afgesproken.En NZC was inderdaad geen probleem.Was me wel een tijger hoor,zeker als je veel jonger was dan haar en sportief gebouwd.Werd ze wild van...

bdb

Snuffelaar
18 mei 2015
2
0
Vorig jaar haar toch nog is lekker geneukt zonder cd en goed volgespoten. Heerlijke slet maar denk dat ze nu nog zeer weinig in België is

Freddieboy3

Toogplakker
13 jul 2015
63
11
Ik heb haar vroeger zonder kunnen neuken (5tal jaar geleden) onlangs (vorig jaar) heb ik haar weer ontmoet en ondanks dat ze een geile slet is, was NZC niet meer mogelijk. Spijtig

A

Anonymous

Guest
Ok, we zien wel, sowieso een afspraak gemaakt voor komende lente :)

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Dames is erg bekend van de bare scene van vroeger. Maar helaas is ze volgens mij gestopt met bare aanbieden (kreeg geen bare toen ik bij haar was). Haar lichaam blijft overigens erg lekker voor haar leeftijd: het komt helemaal overeen met de foto's. Perfecte milf.

Terug
Naar boven