Michelle - Arnhem

A

Anonymous

Guest
Ik had haar ook al gebookmarked. Lekker ding zo te zien

burtie

Snuffelaar
21 jun 2015
2
0
Had er vanmiddag een afspraak mee gemaakt .per appe straat door gekregen tijd afgesproken ,en zou dan huisnr krijgen,
je raad het al geen enkele reactie op appe ,en ook nog drie maal gebeld geen enkele reactie meer gehad ,

kwilr

Toogplakker
1 jan 2017
105
31
Ik heb gister een afspraak gemaakt in Arnhem. Daar aangekomen moest ik naar een bepaald nummer. Daar aangekomen haar weer geapt en wat schetst mijn verbazing. Er komt een meneer naar me toe met de vraag of ik een afspraak heb. Instemmend geantwoord waarop hij vaag in de verte naar een trap wijst waar ik me op nr. 21 kan melden. Maar vooraf even bij hem afrekenen. Aangezien ik dat nooit doe werd meneer een beetje dreigender van: dan hebben we een probleem, mevrouw heeft een uur vrij gemaakt en hoe ik dat dacht op te lossen. Nou niet natuurlijk. Ik ben een uur heen en moest een uur terug. Dus zonder betalen weg maar heren blijf er dus weg.

kwilr

Toogplakker
1 jan 2017
105
31
Hij probeerde te intimideren en als je dan heel duidelijk gemaakt, dat je zeker niet gaat betalen durfde hij toch niet verder te gaan. Was ook vlakbij een winkelcentrum dus, hoewel wat verder weg, waren er nog wat mensen straat.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Wat voor een figuur was het, dan weten we met wat voor signalement er rekening mee gehouden kan worden.

Terug
Naar boven