Michelle - Amsterdam

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Vandaag Michelle bezocht.
https://www.kinky.nl/advertenties/2297503-michelle-ts
Deze donkere schone, foto's kloppen zeker. Ze ziet er heel goed uit. Grote lul voor de liefhebber. Dame is prettig in de omgang. Ze ontving in zo'n typische expatwoning. Niet heel persoonlijk maar wel opgeruimd en schoon.
Ze had er ook duidelijk zin in. Was goed actief en werd snel keihard. Dame pijpen was wel een flinke kluif. Dominique zei altijd inademen als je hem er helemaal in wil wat waar is. Desondanks voel je die wel in je keel. Ze wordt ook graag gerimd en gelukkig is ze schoon. Neuken was ook goed. Ook een kwestie van glijmiddel maar ze bouwt het rustig op. En kan het lang volhouden.
Klaarkomen deed ze niet,ook niet naar gevraagd en niet zo belangrijk voor mij.
Ik vond het een geslaagde afspraak met een goed uitziende shemale.

Laatst bewerkt door een moderator:

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Voor een meerprijs van €200 ja, of gaat dat lekker in de geest of the moment?

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Dame heeft een vaste klantenkring waaronder ik ook.
Dit forum vindt ze ook niet leuk. Ze zei tegen mij teveel crazies en stalkers. Was er zelf eentje die haar adres had achterhaald. Als je afspreekt dan stuurt ze je naar een parkeerplaats waar ze je kan bekijken. Ik had de foto's voor kinky van haar gemaakt. In mijn geval had ze bij Chelsea geinformeerd omdat dat een vriendin is. In ieder geval kan je het proberen. Ik wordt op GR genoemd masr hier lees je ook dat het lastig afspreken is.Screenshot_20250704_135807_Samsung Internet.jpg

Lovebigboobs

Snuffelaar
25 jun 2025
3
2
Op girlsreview staat er dat ze niet de shemale is van de foto's, kleine borsten, kleine lul en beetje mollig.
Wie spreekt nu de waarheid?

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Op girlsreview staat er dat ze niet de shemale is van de foto's, kleine borsten, kleine lul en beetje mollig.
Wie spreekt nu de waarheid?
Dat is inderdaad de vraag, omdat ze in Hoogeveen zit dacht ik ook even ga erbij langs, maar toen las ik die negatieve recensie en dat brengt mij aan het twijfelen. Het verhaal op deze site komt wel van een lid die betrouwbare recensies schrijft, maar die is de laatste tijd stil en reageert ook niet op een prive bericht.

Lovebigboobs

Snuffelaar
25 jun 2025
3
2
Inderdaad, dat dacht ik ook. Ze is in mijn woonplaats. Maar door die negatieve recensie op girlisreview twijfelde ik ook.
Ik heb naar nog wel geappt op haar foto's echt waren maar dat reageerde ze nog al chagrijnig op.
Maar misschien krijgt ze die vraag meer als je adverteert met zo'n paardenlul 😁

ThomasGapeAss

Snuffelaar
4 jan 2025
7
19
Ik wilde graag haar mooie lul zuigen en dat was inderdaad de moeite waard. Was wel groot inderdaad, heb deze dus maar niet binnen laten komen. Verder aardig en kosten waren 80 euro uiteindelijk.

Terug
Naar boven