Michelle - Almere

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Adverteerde vroeger met de naam Amanda. Dame is dik, mag wel volspuiten. Voor mij was één keer voldoende.

Weert Gilders

Toogplakker
21 apr 2015
119
0
Deze "dame" heb ik begin dit jaar bezocht. Telefonisch pzc, zoenen, nzc en interne donatie afgesproken voor €90 (half uur). Het adres was makkelijk te vinden en gratis parkeren. Eenmaal binnen en afgerekend begon de ellende. De ontvangstkamer was ruim en schoon (het matras lag op de grond). Pijpen beperkte zich tot het likken van mijn eikel en een beetje trekken. Zoenen deed ze niet. Zij lag er als een dode, deed totaal niet mee. Na een minuutje of vijf dacht ik, dit wordt niets. Ik zei toen tegen haar geef me maar €50 terug, kan ik het aan iets beters besteden. Ze gooide €30 naar me toe en ben boos weggegaan.
Zij is van Hindoestaanse (of half) afkomst, voller dan op de foto's, hygiëne was oké. Toen ontving ze in de Mahoniestraat nr xx in Almere.

Ga er niet naar toe. Zonde van je tijd en €€€.

A

Anonymous

Guest
Schrijf weinig dus zal ff inhaal slag doen

Doet geen NZC meer kan archief

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd!

Wel waar kost 30 euro extra.
Heb vorige week nog een mail gehad

Laatst bewerkt door een moderator:

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141

Die is zeker halverwege de 30.
Ze rookt ook erg veel.

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141

Die heb ik daar niet gezien.
Zal ook wel volslank zijn.

Voormalig lid 35945

Snuffelaar
13 feb 2023
21
9
Ooit trio gehad met die 2 Michelle is dik niet mijn type. Haar nichtje had een licht tintje en bruine haartjes super geil kwam daar om ze beide bare te neuken. Daar aangekomen bleek dat ik alleen Michelle bare kon neuken, Kimberly kon alleen met cd want was bang om zwanger te raken. Na 10 min pompen met condoom had ik geeneens zin meer om Michelle bare te neuken. Staand mezelf afgetrokken en terwijl ze beide op de bedrand zaten, ondergespoten en gezicht en op tieten. Dit was ergens 2017, hierna nooit meer advertentie gezien.

Terug
Naar boven