Mia - Diemen

A

Anonymous

Guest
Deze dame is far beyond borderline. Heb ook 2 keer met haar afgesproken en eerlijk is eerlijk de seks is goed te noemen. Geen lelijke dame, maar ze haalt met moeite een zesje. Afspreken is een drama en wanneer ze weer eens een soa opgelopen heeft neukt ze opeens nooit meer zonder condoom. Maandje later doet ze dat toch weer wel. Wat me aan haar tegenstaat is wanneer je haar op zijn hondjes neukt, ze een heel lelijk kontgaatje heeft om te aanschouwen. Bah!

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Als ze weer lult dat ze een soa heeft opgelopen en je saarna blokkeert spoort ze echt van geen kant.

hamdovfom

Toogplakker
14 aug 2021
58
4
Aan haar vele advertenties kon ik al zien dat dame in kwestie niet 100% is, teveel zaad geslikt in haar leven , schijnt zich in het vrouwelijk brein te nestelen.

hamdovfom

Toogplakker
14 aug 2021
58
4
Aan haar vele advertenties kon ik al zien dat dame in kwestie niet 100% is, teveel zaad geslikt in haar leven , schijnt zich in het vrouwelijk brein te nestelen.

A

Anonymous

Guest
Hallo allemaal :)
Dame in het verleden een paar keer over de vloer gehad. Apart karakter, moeilijk om tot een afspraak te komen, maar eenmaal daar makkelijk geil te krijgen. Ging er zonder probleem in en ze was vreselijk geil. Met pijpen was ze ook gretig. Voor het gesprek hoef ik haar niet over de vloer te hebben.
Kan de advertentie niet meer vinden. Is ze gestopt?

GaryGary

Toogplakker
10 okt 2022
26
8
Ik denk dat ze gestopt is. Ook ik heb haar over de vloer gehad, pre corona periode. Megageil, bare, fisten, tongen. Maar inderdaad een beetje 'labiel'.
Als ze weer eens beschikbaar is, dan spreek ik graag weer eens met haar af :D

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Ja mail naar: xxx

Edit moderatorteam: ongeldig emailadres verwijderd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven