Meryem - Antwerpen

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Opgepast voor haar. Ze laat je betalen en lokt je dan met een smoesje terug naar buiten zoals bijv dat haar broer even komt, of plots staat er ineens iemand in een slaapkleed een vrouw.
Ze zegt dat je even moet wachten buiten tot het bezoek weg is, zou max 10 min duren, maar er komt niemand meer. Jij je geld kwijt en nog steeds een volle zak. En daar op de raam toe kloppen en aan de deur aanbellen helpt niks. Na een tijdje belt ze zelf terug en zegt ze : Ga maar naar de politie die gaan toch nog doen.

En dat klopt ik heb de politie gebeld en die zeggen dat het een burgerzaak is en dat zij hierin niet tussenkomen. Ik heb vrijwillig niet onder dwang mijn geld afgegeven. Dus daar sta je met de rug tegen de muur.
Heb onderweg naar huis een combi van politie aan de kant, van de baan zien staan, gestopt en mijn verhaal gedaan en die zeiden net hetzelfde, dat zij er niets aan kunnen doen.

De websitebeheerder van afspraakjes.be is zeer onbeschoft en grijpt niet in! Heb er nog is een melding gedaan van een minderjarige die zichzelf liet prostitueren en daar deed hij ook niets aan. Integendeel hij heeft mij geblokkeerd toen.

Wees gewaarschuwd voor deze dame. Schade was 100€.

31 aug 2016
1.194
112
je moet juist bij de zwaantjes melding maken dat er een minderjarige of dat er gedwongen prostitutie op dat adres wordt bewerkstelligd.
dan staat de straat in een mum van tijd vol met combi's en zwaantjes .

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Deze is niet minderjarig. Dat ging nog over een andere van afspraakjes.be.

En melding maken van gedwongen prostitutie haalt niets uit dat heb ik eens gedaan voor iemand uit het Mechelse.
Die is gewoon rustig blijven verder doen. Ze vonden haar zelfs niet in het bevolkingsregister.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Als ge haar nummer had gegoogled, wist ge al genoeg.

Ik had er contact mee via mail.

Ze antwoordde eerst met 1 a 2 woorden. zoals 'ok' en 'alles kan' = 1ste alarmbel
Daarna wou ze verder praten via Whatsapp waarop ze zogezegd een duidelijkere foto ging sturen = 2de alarmbel.

Heb haar nummer toen gekregen en gegoogled = 3rde alarmbel.

Haar er op aangesproken en ze wist zogezegd van niks. = 4de alarmbel en meer dan voldoende om de 1ste te bevestigen.

Heb er dan ook geen contact meer mee onderhouden en meer dan terecht zo blijkt nu...

Aandachtiger zijn voor alarmsignalen!

Trouwens,
de eigenaar van "afspraakjes' staat al sinds het begin gekend als gefrustreerde lul.

Als je op de site en/of op de chat een faker aangeeft wordt je dikwijls zelf gebanned.
Als je per ongeluk je eigen advertentie in de verkeerde rubriek post door iets vergeten aan te klikken, wordt je direct geband, zelfs als je hem onmiddellijk verwittigt om het recht te zetten.
Dat hij zelf zijn advertenties en chat vol steekt met automatisch gegenereerde en valse profielen waar hij zelf achter zit is natuurlijk geen enkel probleem.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Dus kort samengevat er is geen manier om dit soort vrouwen de loef af te steken? Ze mogen toch ooit es de verkeerde tegenkomen vind ik.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Het nr dat ze nu gebruikt is een ander toen ik er ben bij geweest. En ja ik google op gsmnr's hoor.
Op haar gsm'rs vind ik niks mis trouwens. Op 2 zelfs totaal niks en op 1 nr een advertentie van 4 maand geleden.

Hij beweerde ook nog nooit van haar klachten gehad te hebben en dat ik maar de politie moest gaan dat die niet te beslissen hadden of het terecht was of onterecht.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Het nummer dat ik kreeg was hetzelfde als die 'Sara' advertentie die opgesteld is in exact de zelfde, makkelijk herkenbare schrijftaal als zij in haar 'Meryem' advertentie en mails hanteert.

Daar beweerde ze dus helemaal niets van af te weten...

Dat was in combinatie met de rest (en op zichzelf ook al) meer dan genoeg reden om het contact te verbreken.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
De laatste link is inderdaad die Sara ja 😰.

Van andere mannen die er een 2de keer zijn geweest wou ze haar techniek die ze altijd toepast terug opnieuw doen, maar daar zou iemand gezegd hebben beweren ze : 1 je benen open en dat de centjes. En volgens die kerel was het daar beneden alles behalve fris.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Janneman zei:

Dat is ze ook want ze hangt idd aan de balonnen gevuld met lachgas. Ik had ze betaald en 5min later kwamen ze lachgas leveren met het geld dat ik haar had betaald, ze kon het niet teruggeven dus FF buiten wachten zei ze tot mijn broer weg is en dan laat ik je terug binnen. NIET DUS!!!!

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Iemand dat ze al heeft liggen gehad die persoon zijn nr blokkeert ze 😰.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
In haar advertentie heeft ze je anders toch een onvergetelijke date beloofd hé :lol: :lol: :lol:

Da's dus niet gelogen...

Het overkomt iedere hoerenloper wel eens.

Tamzera

Snuffelaar
23 jul 2022
17
2
Voor 100 euro zoveel heisa maken 🤣 en dan ook nog bij de politie geweest, echte tata . Nedm je verlies en ga ga verder . Is maar 100 euro

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Ja het is maar 100€ dat is waar. 100€ bij mij, 100€ bij iemand anders. Als ze dat doet bijna 2 man per dag x 30 dagen das een mooie verdienste om NIKS TE MOETE DIEN en niemand die er iets tegen doet!

Er zijn er die voor veel minder harder moeten werken!

Mijne euro is pas gevallen nadat ik eigenlijk betaald had. Het was er ook zo een smerig kot. Zetel vol brandgaten van sigaretten, tafel vol rommel, in de slaapkamer stond geen bed, kleren lagen over de verspreid, badkamer???? en als ze dan met het smoesje van haar broer kwam wist ik genoeg 😭. Maar gelukkig zijn de ervaren hoerenlopers hier veeeeeel slimmer.

Waarom moet je een hoer 1 betalen voor ze iets doen? Omdat ze de klant niet vertrouwen. Maar een hoer die moet je wel vertrouwen!!!!

cream4u

Toogplakker
16 mei 2015
39
45
Jongens... dan heb ik nog iets te melden over DAT KLOTE AFSPRAAKJES SITE.

Ik weet niet of het jullie is opgevallen... mij in ieder geval wel.

Als je op een advertentie reageert of je plaatst zelf een advertentie... dan stroomt daarna voor weken je email box vol met van die fake/Phishing emails.

Mij is wel duidelijk dat die klootzak beheerder van AFSPRAAKJES al onze email adressen verkoopt/verder geeft.
Ik ben er daarom al een hele tijd mee gestopt om op afspraakjes advertenties te reageren.... met als gevolg dat al deze fake emailtjes beginnen op
te drogen (natuurlijk help ik mee met het blokkeren van de afzenders).

Dus nogmaals pas op met deze kut site. Is de moeite ECHT NIET WAARD.

deedydude zei:
Als ge haar nummer had gegoogled, wist ge al genoeg.

Ik had er contact mee via mail.

Ze antwoordde eerst met 1 a 2 woorden. zoals 'ok' en 'alles kan' = 1ste alarmbel
Daarna wou ze verder praten via Whatsapp waarop ze zogezegd een duidelijkere foto ging sturen = 2de alarmbel.

Heb haar nummer toen gekregen en gegoogled = 3rde alarmbel.

Haar er op aangesproken en ze wist zogezegd van niks. = 4de alarmbel en meer dan voldoende om de 1ste te bevestigen.

Heb er dan ook geen contact meer mee onderhouden en meer dan terecht zo blijkt nu...

Aandachtiger zijn voor alarmsignalen!

Trouwens,
de eigenaar van "afspraakjes' staat al sinds het begin gekend als gefrustreerde lul.

Als je op de site en/of op de chat een faker aangeeft wordt je dikwijls zelf gebanned.
Als je per ongeluk je eigen advertentie in de verkeerde rubriek post door iets vergeten aan te klikken, wordt je direct geband, zelfs als je hem onmiddellijk verwittigt om het recht te zetten.
Dat hij zelf zijn advertenties en chat vol steekt met automatisch gegenereerde en valse profielen waar hij zelf achter zit is natuurlijk geen enkel probleem.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Bij mijn gmail adres anders niks van spam mails hoor. Ik denk dat je U iets inbeeld.
Sorry....

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Buiten de fake reacties krijg ik ook geen spam.
Als je op die reacties gaat reageren blijven ze natuurlijk wel sturen...

Maar... Die zou je toch onmiddellijk moeten herkennen?
Ze zijn altijd op dezelfde manier opgesteld.

Enkel van die Krashzone gangbang toestanden krijg ik spam, maar dat komt niet via Afspraakjes.
Eerder van hier eens een verkeerde instelling op mijn profiel te hebben gehad lijkt mij...

Terug
Naar boven