Mery - Rotterdam

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Hey all,

nou ben ik geen grote fan van de oostblokkers, er zit welleens een goeie tussen maar is lastig te vinden of weten vooraf.. Deze vond ik toch wel aantrekkelijk.. heb contact opgenomen, maar dat ging stroefff... dus toch afgehaakt. Maar denk ik geef wel even door aan jullie doe er je voordeel mee.

anyways, uiteindelijk reeg ik een appje dat ze voor de prijzen zoals in haar adje gewoon standaard NMC doet, (tong)zoenen, standjes. en dat NZC +50 zou zijn.. en ze bied 15, 30 en 60m aan... oplopend 50/100/150 in de basisprijs..

have fun.. vermoed dat het bby clubje is overigens, ondanks stroeve appverkeer (waardoor het lijkt op geen planner..)

https://www.kinky.nl/advertenties/8210466-mery#overview

1758315110013.png

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Reageert niet op m'n appje. Dus niet beschikbaar of ze draait nachtdiensten

dingdong

Toogplakker
17 aug 2025
211
146
Gisteren geweest. Kreeg berichtje dat 'Mery' voorlopig niet aanwezig is en dat zij Andrea heet, 21 jarig meisje.
Echt super leuk en vrolijk meisje. Heerlijk lichaam. Lekker tongen, komt heel geil over. Laat zich heel gewillig likken en volspuiten.
Ze zei dat ze eerst in Venlo zat.
Geen idee hoe lang ze daar blijft, maar zeker voor herhaling vatbaar.

Clonarius

Toogplakker
8 feb 2025
61
23
@dingdong Kun je Andrea beschrijven? Lengte, gewicht, borsten, haarkleur, gezicht?
En hoeveel geld heb je betaald voor welke tijd? was nzc mogelijk?

dingdong

Toogplakker
17 aug 2025
211
146
Ik zou zeggen app haar, dan krijg je foto's. Kosten waren het momenteel gangbare €150/30 en 'volspuiten' zou je nzc vraag al kunnen beantwoorden ;)

Terug
Naar boven