Merel - Vaassen

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Heb je wel eens in Zwolle op hotel gezeten met hoge nood? Toen was Merel een goedkope optie om snel mijn zaad in haar mondje te dumpen. Maar meer kan ik met haar echt niet, ik val niet op type huisvrouw met een kilootjes teveel (in mijn ogen). Maar ik vindt de veel bejubelde Rita bijvoorbeeld ook geen schoonheid, kwam ik ook slecht op klaar.

20 aug 2022
1.328
767
Merel haar advertentie is weer online op kinky.nl. Ze is weer vol te pompen, maar niet de hele week beschikbaar, zoals aangegeven kinky.

20 aug 2022
1.328
767
Ik hoor graag wie haar heeft kunnen volspuiten.
Mij is het niet gelukt om af te spreken, omdat de 'beschikbaarheid op dagen ' kinky.nl ni niet overeenkomen, volgens Merel moet je per dag kijken of de advertentie online is. Lekker handig :roll:

Voormalig lid 26682

Snuffelaar
12 jan 2022
17
96
Vandaag alles geprobeerd om met Merel in contact te komen. Leest wel de appberichten, blauw vinkje, reageert niet. Ook geen reactie op sms en ook met bellen geen contact gekregen. Aso type. Te Mijden Meid.

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
168
Hoezo aso? Ze is jou toch niks verplicht? Stop je energie in een ander en laat gaan

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Begint hier al aardig op een soap te lijken. Beetje alsof dit DE dame is die je een keer moet hebben volgespoten. Gezien het vele aanbod en alle ongerief hier nog steeds geen poging gedaan haar te contacteren en lekker iedere week 1 of 2 keer zorgeloos contact met een andere dame gehad en die steeds lekker volgespoten. Misschien moeten meer mensen hier dat ook overwegen ipv als een kip zonder kop achter Merel aanhollen en nooit een date met haar scoren :shock:

MrHerres

Toogplakker
2 nov 2020
54
14
Idd meeste berichten over een bezoek zijn van een half jaar geleden, op een enkele uitzondering van begin sept na. Verder alleen maar pagina's gezwets over hetzelfde :( .

Zo dan heb ik iig ook mijn zegje gedaan in dit draadje :lol:

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
inderdaad veel geneuzel over blauwe vinkjes van vaak mensen die hier nog geen fatsoenlijke recensie hebben geschreven. Of door mensen die nu iets slechts over deze dame te melden hebben en daarvoor te lui waren om de recensie te schrijven van een half jaar terug.
Lijkt er wel op dat een prostituee/pooier/planner verplicht is om te antwoorden of te reageren en dat ze bezit zijn van ons hoerenlopers.

20 aug 2022
1.328
767
Oral69 zei:
Begint hier al aardig op een soap te lijken. Beetje alsof dit DE dame is die je een keer moet hebben volgespoten. Gezien het vele aanbod en alle ongerief hier nog steeds geen poging gedaan haar te contacteren en lekker iedere week 1 of 2 keer zorgeloos contact met een andere dame gehad en die steeds lekker volgespoten. Misschien moeten meer mensen hier dat ook overwegen ipv als een kip zonder kop achter Merel aanhollen en nooit een date met haar scoren :shock:

Helemaal gelijk, bij mij in ieder geval van todo lijst afgehaald, verspilde energie voor een reactie van haar kant, laat staan een 'date' met haar.
Voor mij een afgesloten hoofdstuk.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelbroeders,

In dit onderwerp hebben wij 9 pagina's met totale onzin en op hol geslagen discussies verwijderd.

Vanaf nu alleen nog recensies en linkjes en screenshots van de advertenties plaatsen.
Voor de rest is er NIETS meer toegestaan.

Degene die denkt er een teringzooi van te kunnen maken krijgt zonder waarschuwing een BAN van 1 Maand.
Degene die op de ontstane teringzooi ingaat en daarop reageert krijgt ook een Ban van 1 Maand.
Tevens hebben wij een aantal leden al een Ban van 1 Maand gegeven.
Een gewaarschuwd mens telt dus voor twee.

Mvg Moderatorteam

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
Ik heb vorige week een appje gestuurd met de vraag of ze die week tijd had.
Na een paar uur gaf ze als antwoordt dat ze die week vol zat die week.
Ze reageert wel, maar traag
Daarna had ik geen tijd om af te spreken.

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
Afgelopen woensdag een uurtje bij haar geweest.
Ik vind het altijd lekker relaxt bij haar.
Twee keer mogen klaarkomen eerst in haar mond tweede zat zij on-top.
Genoten met hoofdletters!!!

Voormalig lid 30577

Snuffelaar
28 jun 2022
23
7
Ik ben afgelopen zomer naar de regio verhuisd waar Merel ontvangt en was opzoek naar een dame die lekker pijpt zonder. Afspraak met Merel was makkelijk te maken en op de ochtend op de motor daar naartoe gereden.
Lieve dame die me inderdaad lekker gepijpt heeft. Ze kreeg m niet helemaal naar binnen maar op verzoek probeerde ze dat wel en heeft me lekker laten genieten met mijn vingers diep in haar kutje.

Toen ik haar aan het beffen was trok ze me omhoog en zei in mn oor dat ze me pik wilde. Waar dit normaal het punt waar een dame het condoom tevoorschijn haalt was dat nu niet en het was al snel duidelijk dat ik zo naar binnen kon. Dus heb ik voor het eerst een dame lekker zonder genomen en genoot van elke stoot in haar natte kutje. Uiteindelijk alles diep in haar gespoten en blijven liggen na kletsen. Het liep al langzaam uit haar en dus even gedoucht.

Helaas daarna wat lastig te bereiken en mijn pogingen om op de dag zelf af te spreken lukken wegens drukke agenda steeds niet. Maar, ik kom nog wel een keertje langs hoor!

Sniper79

Snuffelaar
19 jun 2019
3
2
Vanochtend een bezoekje bij Merel afgelegd.
Wat eennpaar maanden duurde is toch eindelijk zover gekomen, was niet vlot op de app 😉
Maar toch een afspraak kunnen plannen. En wat voor 1.....wat een geil dier is het :shock:
Tijd afgesproken, maar kon zelfs eerder komen. Geen probleem, het paste in mijn agenda.
In de straat krijg je het huisnummer en wordt je achterom geleid. Huis is verkocht en gaat over 3 weken emigreren....helaas....
Maar het is een onverzadigbare nymphomane.
1e keer gekomen in haar mondje na een lekkere pijpbeurt.
Ze heeft inderdaad boterzachte lippen.
Haar lekker verwend met beffen, vingeren, half fisten....alle gaatjes en tepels gebruikt...

Was een heerlijk half uurtje en zij genoot nog het meeste ervan, maar ik ook...we hebben elkaar lekker verwend.
Even lekker geneukt in haar kutje, wel wat ruim, daarna haar kontgaatje opgezocht....die is nog lekker nauw. Even opwarmen en goed anaal genomen.

Weer een mooie ervaring

Knalpijp77

Toogplakker
17 sep 2018
75
42
Ben wel benieuwd waar naartoe ze gaat emigreren en of ze daar haar hobby weer gaat uitvoeren….
Voor sommige misschien een goede vakantie optie of een weekendje weg 😀😀

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
168
Ik heb deze week eindelijk een afspraak met haar, eindelijk reageerde ze. Ben benieuwd, ik zal het laten weten

Badboymark84

Toogplakker
9 okt 2021
55
9
Afgelopen dinsdag een lekker half uurtje met haar gehad. Erg leuke en geile vrouw waar je ook nog eens een leuk gesprek mee kan hebben.

Denk nog steeds terug aan haar zachte lippen, mooie grote tepels en de lekkere sex die we hadden. Jammer dat ze gaat emigreren maar snap haar keuze!

Terug
Naar boven