Merel - Vaassen

DH76

Toogplakker
22 apr 2022
33
28
Al verschillende keren bij Merel geweest. Op girlsreviews wordt er vooral beweerd dat ze slecht te bereiken is. Daar had ik ook last van tot aan de eerste date. Omdat ze me nu kent is het eigenlijk elke week wel mogelijk haar te bezoeken als ik wil. Merel is een lekkere stevige (zeker niet dik) vrouw die graag wil dat je haar bare neukt. Pzc met slikken doet ze ook maar al te graag. Afgelopen keer heb ik haar bare geneukt en heb ik mijn lading diep in haar geile kutje gespoten. Daarna heeft ze mij nog een keer lekker gepijpt terwijl ze zichzelf vingerde met mijn zaad nog in haar kutje. Het was een bijzonder geile ochtend.

DH76

Toogplakker
22 apr 2022
33
28
Idd, deze dame. Een enorm geile donder met enorm lekkere tieten ook nog.

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Na een poos nooit geen reactie van haar gehad te hebben. Toch maar weer eens geprobeerd, en ja hoor , op een avond laat bij haar geweest en ik vond haar lichaam heerlijk. Wel een buikje van haar zwangerschappen maar verder heerlijk. Haar kut was niet heel strak meer maar wel erg nat. Ze genoot er ook echt van. Even later haar volgespoten en het even na die tijd bekeken hoe het er weer uit liep. Verder een erg aardige vrouw en denk wel dat ik hier vaker naar toe ga.

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
Deze dame toch maar op mijn wishlist gezet.
Gister even contact gemaakt via Whatsapp, geen probleem met communicatie. Vriendelijke dame.
Eens kijken wanneer ik haar kan gaan bezoeken…

mzc

Toogplakker
3 aug 2015
40
23
Afgelopen week in de ochtend bij Merel geweest. Afspraak de avond ervoor via de app gemaakt. Ze is erg aardig en ook zeer geil. Ze houd zelf ook erg van en wordt graag volgespoten. Ze vraagt niets extra's voor bare. Ga er zeker nog een keer langs.

Luc2

Snuffelaar
15 nov 2021
2
0
Edit moderatorteam: quote verwijderd!

Ze staat niet meer op kinky; kun jij mij het tel. Nr geven?

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
168
Jammer dat ze zo slecht reageert op appjes, nog niet gelukt om af te spreken

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Merel staat ook al een tijdje op mijn verlanglijstje, ik kick echt op sletjes die zich graag laten volspuiten. Nu heb ik vernomen dat ze een vent heeft en getrouwd is en hij zich er helemaal niet druk om maakt dat zij zich laat volspuiten. Waar is hij als ze date met andere kerels? Of blijft die gewoon buiten beeld? Iemand ervaring mee?

Marcel-zc

Toogplakker
21 sep 2018
31
57
Vent niet gezien wel lekker 2 keer volgespoten na lang geduld te hebben gehad.
Heerlijke kont om achter plaats te mogen nemen en heerlijk om vol te spuiten.
Ze houdt ook van een volgespoten mond en slikt alles gewillig Door!
Gaat haar kutje vaker bezoeken

sergeantx

Toogplakker
3 dec 2019
210
26
Ze ontvangt gewoon thuis , haar man zie je niet omdat zij de schuur hebben omgebouwd tot ontvang/sexkamer met wasbak en al.
Groot bed.

Terug
Naar boven