Merel - Drachten (vh Winterswijk)

sergeantx

Toogplakker
3 dec 2019
210
26
Nog geen ervaring omdat dame niet reageert op WhatsApp.
Misschien wilt ze gebeld worden?

Bijlagen

• Screenshot_20230322_081224_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20230322_081224_WhatsApp.jpg
    746,9 KB · Weergaven: 268

Voormalig lid 16990

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
252
78
Ik zou ook iets meer sturen dan zwaai zwaai….
Ik heb wel reactie gehad maar volgens mij heeft ze het druk genoeg. Het is dus nog niet van een afspraak gekomen.
Stuur haar een Nederlandse tekst met een kleine beschrijving van jezelf en wat je wil. Volgens mij heb je dan sneller een antwoord.

sergeantx

Toogplakker
3 dec 2019
210
26
Thx Bscheffer voor de tip.
Ik loop al jaren. En zwaai altijd.
Ik snap dat t zakelijk is. Maar vind een vriendelijk benadering van mij en van de dvp belangrijk.
Een simpele hoi of antwoord terug is al goed. Dan kan ik over gaan naar waarvoor ik haar contacteert.
Zo werk ik in ieder geval.
Reageren ze niet. Dan pech misschien voor mij maar ook voor haar.

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
293
46
Ik dacht misschien Layla is back.... Nederlandse studente die ooit in winterswijk ontving. maar helaas. Die zal inmiddels ook wel wat ouder zijn dan 28.

Turpin

Toogplakker
25 feb 2019
37
39
Wat maf gisteren adverteerde ze vanuit Drachten maar precies hetzelfde verhaal, ze heeft 1x hey terug gezegd maar dat was het ook verder leest ze alle berichtjes maar doet er vervolgens niets mee. Zit waarschijnlijk eenzaam en alleen op de bank berichtjes te lezen van geile mannen.
Wat heb je toch een rare mensen op de wereld.

Turpin

fantasyfan1974

Snuffelaar
3 jul 2021
17
1
Zag "haar" advertentie ook. Maar het is zonder foto en dan ben ik altijd wat argwanender. Het zou ook ook gewoon een nep account kunnen zijn van een paar jongens op een zolderkamer om zo te kijken wat voor berichten ze binnen krijgen en daar lol mee te hebben.

Terug
Naar boven