Mercedes (vh Louise) - Capelle aan den IJssel

A

Anonymous

Guest
ebonyonmydick zei:
Heren ik word overstelpt met pm. Ik geef geen adres en heb geen telefoonnummer. Ik denk dat de vaste klanten genoeg weten en als ze nieuwe wil ontvangen dan moet ze maar een advertentie plaatsen. Zal evt volgende keer vragen of ze zin heeft in meer.

Hier een kleine samenvatting uit het app gesprek van gisteren.

Ze komt wel weer terug dont worry

Glijmiddel

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    180,2 KB · Weergaven: 1.300

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
ebonyonmydick zei:
Ze doet het weer. Donderdagavond was ik in de buurt. Het was ongeveer 22:30 en zag licht branden. Ik stond met de auto voor de balkondeur en ze keek ineens door de gordijnen naar buiten. Toen even gezwaaid en ze wenkte mij naar de voordeur te gaan. Ben naar binnen gegaan en heb haar bijna 2 uurtjes afgeneukt. Weer heel ouderwets en meerdere malen volgespoten. Ze ontvangt dus niet openlijk maar alleen als je langs gaat. Had 75euro bij mij want ik had niet verwacht dat ze zou ontvangen. Daar heeft ze mij grondig voor leeg gemaakt.

Sorry maar geloof je nu zelf wat je hier geschreven hebt ..... ;-)

A

Anonymous

Guest
Nee natuurlijk niet katwesel. Zeg maar wat ik wel moet geloven en dan doe ik dat direct. Tot de volgende keer.

A

Anonymous

Guest
Nou heb haar vanmiddag geappt zoals afgesproken.

Eigenlijk zouden we alleen iets drinken maar goed van drinken is weinig terecht gekomen, natuurlijk had ze geld nodig 100 afgerekend.

Wat is ze toch ongelooflijk geil, actief, sletterig!

Ben gesloopt vanmiddag door haar, maar liet mezelf ook niet onbetuigd , doggy, spanken, Louise on top, missio, creamy, facial, slikken etc etc

Het hoogtepunt was dat ze met haar chocokontje over mijn paal heen zakte

Glijmiddel

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    182,4 KB · Weergaven: 1.159
A

Anonymous

Guest
Verleden week weer langs geweest en ze sprak dat ze iemand zocht voor organiseren van een gangbang. ik heb geen ervaring met de organisatie maar wil wel meedoen

A

Anonymous

Guest
ebonyonmydick zei:
Verleden week weer langs geweest en ze sprak dat ze iemand zocht voor organiseren van een gangbang. ik heb geen ervaring met de organisatie maar wil wel meedoen

i'm in :)

kaaskop501

Snuffelaar
25 mei 2015
7
0
Hopelijk heeft ze weer snel een advertentie online staan.

Door een crash van mijn telefoon ben ik haar nummer kwijt :-(

Hornyman76

Snuffelaar
3 jan 2016
18
0
Ben een jaar of wat terug ook regelmatig bij haar geweest. Voordat de hele geruchtenstroom op gang kwam was ik al afgehaakt. Maar als ze weer terug is heb ik wel weer zin om er langs te gaan. Was toch wel een lekker ding..

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Hoop dat ze er snel weer is.
Lang terug lekker geneukt en volgespoten, ze grapt dat ze zwanger was en niet meer zwanger kon worden dan ze al was...

Heb nog een paar fototjes van haar... pm

A

Anonymous

Guest
DriverT zei:
Hoop dat ze er snel weer is.
Lang terug lekker geneukt en volgespoten, ze grapt dat ze zwanger was en niet meer zwanger kon worden dan ze al was...

Heb nog een paar fototjes van haar... pm

ze was toen ik ben geweest een aantal maanden geleden 2,5 maand zwanger, maar liet zich toen nog gewillig neuken

A

Anonymous

Guest
Deze donkere schone vroeger ook weleens ontmoet. Ook toen was ze zwanger. Ze kon heerlijk nat pijpen en dat kutje was best lekker.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Casanova zei:
Deze donkere schone vroeger ook weleens ontmoet. Ook toen was ze zwanger. Ze kon heerlijk nat pijpen en dat kutje was best lekker.

komen binnenkort de WhatsApp berichten hier weer te staan van dat je kontakt met haar gehad hebt en ze je zo graag wil ontvangen

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
Ja dat lijkt er wel he?
Maar geef toe dat ie wel leuke nicknames verzint,,,

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
fa0cap.jpg

A

Anonymous

Guest
katwesel zei:
DriverT zei:

Neem niet de moeite om haar Te bezoeken , zodra ze weer beschikbaar zou zijn ;-)

katwezel verklaar je nader ?
waarom lekkere Louise niet bezoeken ?
heb met haar geile uurtjes mogen beleven , dus zodra ze weer ontvangt ga ik er weer doneren :p

Terug
Naar boven