Melysa - Gent

peterke1969

Toogplakker
13 apr 2016
147
123
Te mijden meid. Is een groep (Melysa, Lorena, LaraXXX, Izabela61, ... en wellicht nog anderen) die het land rondreist... Oostende, Leuven, Hasselt,...Zitten nu in Gent... echt te mijden...

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
Te mijden meid. Is een groep (Melysa, Lorena, LaraXXX, Izabela61, ... en wellicht nog anderen) die het land rondreist... Oostende, Leuven, Hasselt,...Zitten nu in Gent... echt te mijden...
Kan je aangeven waarom deze te mijden zijn? Ik was wel geïnteresseerd, maar sta zeker open voor goede raad. 😉

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
.als die maar 60 kilo weegt🤔
ten eerste : het enige dat van letland vertegenwoordigt is zal dan haar pooier wel zijn .. deze Melyssa is namelijk roemeens . en wat die 60 Kg betreft : zal van de tijd dateren toen ze van de grote honger naar belgie gegaan is om het financieel wat beter te gaan hebben .. toen ze in Hasselt neergestreken waren was haar gewicht eerder naar de 70 Kg !!! .. die pooier vinkt gewoon alles maar aan en maakt de advertentie aantrekkelijk . en met een test-bezoekje en dan ondanks dat je wat extra betaald hebt om zonder rubber te pompen , dat ze plots zegt "" nu intra inauntru "" ..... en geloof me .. dat is het zuivere roemeens voor "" niet intern klaarkomen !!!!!!!! "" dus ze kent volgens mij zelfs geen woord let's ..

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.247
438
Is inderdaad te mijden als wij eerdere recensies van deze dame te vinden is want zij adverteert al jaren op redlights.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Heb inderdaad al verschillende keren zien voorbijkomen op RL.
Zal ze maar links laten liggen.
Dank voor de recensies.

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
Ik ben vooral geïnteresseerd in Izabela61, maar ik kan haar dus best mijden afgaande op de reacties hier....

Terug
Naar boven