Melktieten

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
478
496
Bedoel je uiers waar nog melk uitkomt als je eraan zabbert of aan kneedt/mept ?

MisterX

Snuffelaar
25 jul 2023
24
11
Dat is een beetje het punt, ik heb in het verre verleden en aantal ervaringen gehad, ik houd het aanbod al jaren in de gaten ( want drinken uit de borst is echt heel bijzonder) maar ofwel het is er niet ofwel men vraagt belachelijke bedragen. Echt jammer.

wimmie2000

Toogplakker
11 aug 2021
66
75
Dat is een beetje het punt, ik heb in het verre verleden en aantal ervaringen gehad, ik houd het aanbod al jaren in de gaten ( want drinken uit de borst is echt heel bijzonder) maar ofwel het is er niet ofwel men vraagt belachelijke bedragen. Echt jammer.
Dat heet marktwerking wat niet of moeilijk te krijgen is wordt duur, buiten dat vindt ik het vrij asociaal want wat jij er uit drinkt krijgt die zuigeling minder.

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
478
496
Die tippelt in Brussel, heeft geen melk maar wel geweldige uiers... heb ze al een paar weken niet meer gezien

Neemt geen pil dus op de uiers spuiten. Je kan bare voor 50 euro, ze zal 100 proberen

Nora heet ze geloof ik. Jongenskopje maar goede sex.... ze heeft wel stoppels op haar kut die soms wat stinkt. Persoonlijk hou ik hiervan. Is ook niet vies om op je te zeiken, uro

barebare

Toogplakker
23 jun 2022
29
6
Ondanks alle goede bedoelingen helaas nog geen concrete dame kunnen vinden, iemand nog een echt goede tip?

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
186
Julie geven advertenties van vrouwen met boven gemiddelde borsten . Maar denk dat de topic starter bedoeld lacterede borsten waar melk uit komt. Vrieger meer dan 20 jaar geleden was ceria in tegelen er bekend om . Heb uit haar borsten gedronken . En ze kon zichzelf melken en hwet melk spoot in straatjes over je heen. n had ooit eens een kalamergang met een jonge dames op de vulcan in duisburg. Daar lekte hebt melk gwoon uit over je buik . Kan me ook nog de filmpjes van milena velba herhinneren met hawr melk tieten

https://www.xvideos.com/video.kauioio199a/milena_velba_milk_

Terug
Naar boven