Melissa

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Guest
Huh ... Heeft Tara/Melissa dat met jou gedeeld dan ? Tjongejonge dan had/heb je een streepje voor bij haar. Heb jij soms nog contact met haar ? Misschien beter via pm communiceren ?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Luis007 zei:
Huh ... Heeft Tara/Melissa dat met jou gedeeld dan ? Tjongejonge dan had/heb je een streepje voor bij haar. Heb jij soms nog contact met haar ? Misschien beter via pm communiceren ?

Nee heb geen contact meer met der, maar destijds stuurde ze nog weleens foto's of er stond weer een andere profielfoto op der whatsapp waar haar vriendje opstond en dan weer een met der zusje. En op de FB account stond natuurlijk ook het nodige. ;)

A

Anonymous

Guest
^ ok. FB account inmiddels ook opgeheven ? Ik zag dat iemand anders (Patrick ?) haar ook op FB was gekomen. Of ... :?:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik heb net nog wel een FB account gezien van haar maar volgens mij doet ze daar niet zoveel meer mee.
Die zus lijkt wel 2 druppels water of eigenlijk misschien nog net wat mooier. ;)

p.s. op mijn avatar zie je haar kutje nog druipend van het.... nou jullie weten het wel....lol :)

A

Anonymous

Guest
Echt jammer dat Tara niet meer actief is en dat niemand meer contact met haar heeft ...
Wat een kanjer was/is zij ‼️

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Luis007 zei:
Echt jammer dat Tara niet meer actief is en dat niemand meer contact met haar heeft ...
Wat een kanjer was/is zij ‼️

Nou ook niet overdrijven hé. Zoenen deed ze al niet. Initiatief nemen ook niet.
Ja het was een lekkere meid en Jong maar wat me altijd bij blijft staan is dat knijpkutje van der. Dat gebeurde gewoon van zelf dat had ze zelf niet in de hand :D

A

Anonymous

Guest
Iemand iets van haar vernomen ? Wie o wie ?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
lekker ding zei:
hooked zei:
Mijn eerste bijdrage gebruik ik maar om te helpen. Ik kwam deze adv tegen is dit misschien de gezochte Melissa. Doet geen bare maar misschien is ze daar mee gestopt. Leeftijd klopt denk ik wel en het is een lekker ding.

http://www.sexjobs.nl/gangbang/algemeen/11-jan-woe-melissa-supergeile-heerlijke-meid_5572410

Hooked

nee dat is ze niet en deze doet wel degelijk bare. Toen ze vorig jaar nog in Schiebroek ontving in ieder geval wel.

https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=78&t=1753&p=16865#p16865
Is volgens mij dezelfde alleen een andere naam. ;)

A

Anonymous

Guest
De Melissa in Delft is sowieso niet de Melissa waar ik op zoek naar ben en betwijfel ook of zij hetzelfde meisje waaraan Lekker Ding refereert.
Melissa in Delft doet iig geen bare. Is wel verder leuk id omgang, dt pzc maar geen nzc.

A

Anonymous

Guest
Is deze jonge dame dan helemaal uit beeld ?
Niemand iets van haar vernomen ?

A

Anonymous

Guest
Niemand ook maar iets van haar vernomen/gezien/gehoord ?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Weet niet meer

heb sowieso alle nr's weggegooid van haar

A

Anonymous

Guest
Patrick zei:
Weet iemand of ze nog werkt? Zag haar op facebook voorbij komen maar om nu direct een bericht te sturen of ze nog werkt, als ze niet meer werkt heb ik gelijk een blok te pakken haha. Als iemand weet dat ze nog werkt kan ik het proberen

Misschien weet deze Patrick het nog wel wat haar FB is ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven