Melissa

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Guest
Wie weet waar Tara is gebleven, zij adverteerde met o.a. bare gangbangs in Rotterdam. ik zou graag weer een bare gangbang met haar willen bijwonen. iemand nog contact met haar?

fxh077.png

A

Anonymous

Guest
Die duikt heus wel weer een keer ergens op.
Laatst zat ze nog in Stadskanaal. Advertentie is helaas weg.

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Ben een keer bij een bare GB van haar geweest. Ze wist echter van niks en er was ondanks de advertentie op sexjobs en de uitnodiging die ik had gekregen ook verder niemand. Ze ontving eigenlijk op dat moment geen klanten, maar ik mocht toch binnen komen. Een kwartier later stond er opeens nog een klant voor de deur waarvan ze niks wist en toen was het opeens haasten geblazen want de andere klant had ze vast in de woonkamer binnen gelaten. Heb nog wel een mailtje naar de organisator gestuurd, maar zoals ik al verwachtte geen reactie gekregen. Erg vaag allemaal.

Ik vond een eerdere GB met haar (met deelnemers dit keer ;) ) een verdeeld genoegen. Ze was nogal afwezig en maakte geen enkel contact met de deelnemers, maar wel een erg fraaie meid met een heerlijk lichaam. Dus vandaar dat ik het toch nog een keer geprobeerd heb, wat dus uitliep op geen GB :(

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Goh wat een bekende foto's weer ;)

Was ook op haar GB, yep dame is afwezig en toont weinig interesse, draait hoofd weg maar laat zich gewillig volspuiten en slikken deed ze ook nog eens. Is best een mooie meid en dat kutje wat gewoon ongecontroleerd begint te knijpen is toch wel redelijk uniek maar vooral lekker.
Helaas geen (tong)zoenen maar dat schijnt ze nu wel te doen volgens haar adje afgelopen weekend in Stadskanaal. Dus daar een eventuele volgende keer echt gebruik van maken.
Maar deze dame doet het echt puur voor het geld. Op 1 op 1 dates is ze ook niet echt enthousiast.

Stekker

Toogplakker
27 mrt 2015
142
4
Foto's komen iig overeen met Advertentie niet gevonden en http://www.eromarkt.nl/advertentie/305428/samira-supermooie-studente-22-jr.html .
Van Tara is al een topic in 'Waar is ... gebleven' : https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=192&t=328&p=1611&hilit=tara#p1611

De sexjobs advertentie (zelfde ad nr.) werd overigens vorige week nog gebruikt door Jennifer https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=176&t=356. Tekst is vrijwel hetzelfde. Alleen de naam en de foto's zijn aangepast. Lokatie is ook hetzelfde (010 centrum dichtbij Laurenskerk) . Vermoedelijk wordt de advertentie(s) opgesteld door de verhuurder van de locatie.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Meisje onder verschillende namen werkzaam geweest en ja met Pinksteren ook in Stadskanaal geloof ik.
Heeft ook gangbangs gedaan in het Rotterdamse en a.s. vrijdagavond te nemen in Abcoude.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
zen120 zei:
Verwarrend allemaal...

altijd met die (jonge) meiden.

Onder de naam Tara: viewtopic.php?f=192&t=328&p=1611&hilit=tara#p1611 (GB en 1op1 dates vorig jaar (?) )
Onder de naam Melissa: viewtopic.php?f=176&t=386 (1 op 1 dates do en vrij a.s.)

misschien iets duidelijker nu? ;)

A

Anonymous

Guest
Nee, duidelijk nu. Totdat ze weer een nieuwe identiteit aanneemt :lol:

A

Anonymous

Guest
Ik wel, maar niet op de plaatsen waar jij kijkt :lol:

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Ik kan door puur evolutionaire redenen alleen de haarloze delen zien. De rest boeit niet volgens die zelfde evolutie :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven