Melissa

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Dames kunnen in een eigen deel van het forum speciaal voor dames daar moeten ze me een mail voor sturen en zeker zijn dat ze een dame zijn. kom ik er achter dat het niet de dame zelf is dan gaan alle profielen van die persoon op een permanente ban.
Dus dames stuur me gerust een bericht en ik zorg dat je op het forum opvalt als dame.
Maar zorg wel dat je echt bent wie je zegt te zijn he!!!

A

Anonymous

Guest
Weet iemand of ze nog werkt? Zag haar op facebook voorbij komen maar om nu direct een bericht te sturen of ze nog werkt, als ze niet meer werkt heb ik gelijk een blok te pakken haha. Als iemand weet dat ze nog werkt kan ik het proberen

A

Anonymous

Guest
Iemand recentelijk nog iets van Tara vernomen of voorbij zien komen op internet ?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Helaas niet. Haar moeder zou ook in deze business zitten als zijnde een trio met haar partner maar ook dat adje al ff niet meer gezien.
Anders kon je het aan de moeder vragen :lol: :lol: :lol:

Ze heeft ook nog een iets jongere heel knap zusje die nu inmiddels de leeftijd heeft behaald geloof ik om dit legaal te mogen doen. ben benieuwd of ze der zus achter na gaat. ;)

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Was dat het koppel dat adverteerde onder "koppel beverwijk" op Kinky toevallig?
met een tattoo "fuck me" op haar kutje?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
katholiek zei:
Was dat het koppel dat adverteerde onder "koppel beverwijk" op Kinky toevallig?
met een tattoo "fuck me" op haar kutje?

Volgens mij niet, ze ontvingen vooral in Rotterdam ook in het gebouw de Rotterdam en volgens mij laatst in Krimpen a/d IJssel.

A

Anonymous

Guest
lekker ding zei:
Helaas niet. Haar moeder zou ook in deze business zitten als zijnde een trio met haar partner maar ook dat adje al ff niet meer gezien.
Anders kon je het aan de moeder vragen :lol: :lol: :lol:

Ze heeft ook nog een iets jongere heel knap zusje die nu inmiddels de leeftijd heeft behaald geloof ik om dit legaal te mogen doen. ben benieuwd of ze der zus achter na gaat. ;)

Dat haar moeder in de business zit/zat, had ik inderdaad ook van haar begrepen. Wat was Tara een leuke meid. Slechts een enkele date met haar gehad, helaas.
Zusje ? Wow ... nooit geweten.

A

Anonymous

Guest
Vanmiddag haar adv op eromarkt en dan natuurlijk haar foto's zitten bewonderen. Zelden zo'n mooie en jonge meid met heerlijke lichaam mogen nemen ... wat zou ik die graag weer eens willen daten !!!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Luis007 zei:
Vanmiddag haar adv op eromarkt en dan natuurlijk haar foto's zitten bewonderen. Zelden zo'n mooie en jonge meid met heerlijke lichaam mogen nemen ... wat zou ik die graag weer eens willen daten !!!

Had de link er ff bijgezet ;) kunnen we allemaal genieten, maar ach ik heb de actie fotos nog ;)

A

Anonymous

Guest
Moeders ziet er wel leuk uit en heeft een goed lichaam. Jammer dat ze niet bare gaat en alleen met haar vriendje ontvangt.
Iemand wel een date met hun gehad en misschien info over Tara kunnen los krijgen ?

A

Anonymous

Guest
^ Oké maar ga je gewoon door met mij/ons lekker maken of ga je die foto's nog delen ? Dat mag wat mij betreft via een pm ... ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Luis007 zei:
^ Oké maar ga je gewoon door met mij/ons lekker maken of ga je die foto's nog delen ? Dat mag wat mij betreft via een pm ... ;)

een enkele foto kom je al op deze site tegen, kijk maar bij gangbangs. :D

eigenlijk nog makkelijker, zie der adje op de 1e pagina daar zie je mij en haar in actie...lol

A

Anonymous

Guest
Dochter heeft veel weg van moeders. Vind haar wel aantrekkelijk maar die vriend erbij vind ik maar nix. Jammer hoor.
En natuurlijk gaat de voorkeur naar dochterlief.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Luis007 zei:
Dochter heeft veel weg van moeders. Vind haar wel aantrekkelijk maar die vriend erbij vind ik maar nix. Jammer hoor.
En natuurlijk gaat de voorkeur naar dochterlief.

en dan heeft ze nog eens 2 dochters ook ;) die beiden best knap zijn :D

A

Anonymous

Guest
^ Van de hier uitgebreid besproken oudste dochter weten we het maar die jongste ... :?:
Weet jij meer ? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven