Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat pakje verbloemd een buikje.
De manier waarop ze zit op de foto`s doen dat ook.
Dus we mogen aannemen dat ze er best leuk uit ziet maar
wel een beetje buikje zal hebben (1 of 2 kids gehad, zie je vaker bij deze dames)
Lijkt van niet nog.
Vanwege mijn eerdere opmerking ga ik het niet proberen, vrees dat wat ik te zien
krijg me niet geheel bevalt.
Maar mocht het tegendeel waar zijn, dan interessante dame.
Pas nog twee dames gehad, één bezocht en één thuis.
Dus even op de euro`s passen nu.
Ben er geweest, foto's komen overeen maar verbloemen haar wallen en vieze tanden. Ook haar poes rook sterker dan bij normale DVP's. Dame is Roemeens dus verwacht de typische streken. Reageert altijd negatief als ik haar ook maar aanraak met haar kleren nog aan. Het huis is niet hygienisch, dat merk je al bij binnenkomst (rioollucht), en de douche is nooit beschikbaar volgens haar vanwege enkel koud water. Had voor een uur betaald maar bij de 25ste minuut al zeggen dat ik nog maar 10 minuten over heb. Terwijl ik slechts 5 minuten geneukt had van die eerste 25 minuut (ik kom snel klaar en heb lang herstel tijd nodig).
Ben er twee keer geweest, maar de laatste keer mijn geld teruggepakt nadat ze mij geen aandacht meer schonk na ontvangst geld.