Melissa - Rotterdam

paashaas

Toogplakker
2 sep 2015
69
14
Vorige week geprobeerd een leuke date met deze dame te regelen:

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/melissa-is-beschikbaar_8099317
App contact ging goed. Wel wat duur, maar geen leuke alternatieven in de buurt dus toch maar afgesproken. Bij aankomst totaal niet de dame die ik verwacht had (kan aan mij liggen). De foto's zijn niet echt duidelijk, ook niet de extra ontvangen foto, maar de dame is in werkelijkheid meer dan "volslank". Of het haar (oude) foto's zijn weet ik niet, maar ik had een beter figuur verwacht. Ze ontvangt in een stikdonker portiek en het huis is ook nauwelijks verlicht, dus de verrassing werd pas zichtbaar op de kamer. Beetje ongemakkelijk moment, maar mede vanwege het hoge tarief gewoon maar vertrokken.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
296
137
wat valt onder 'wel wat duur'. In haar adv staan ook geen prijzen en jij weet blijkbaar wat de kosten zijn :D

paashaas

Toogplakker
2 sep 2015
69
14
Dit is de prijslijst die ze per app doorgeeft

Met c
100 vluggertje kwartier
150 half uur
250 uur
400 twee uur

Zonder c
150 vluggertje kwartier
200 half uur
300 uur
450 twee uur

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Wel goed dat je gewoon vertrokken bent. Veel geld vragen en dan de boel nog besodemieteren ook. Kan bijna de beerput in

paashaas

Toogplakker
2 sep 2015
69
14
Ik hoopte uiteraard dat het hogere tarief ook paste bij een leuke frisse NL dame. Helaas niet dus. Echt besodemieteren is het misschien niet echt, de foto's zouden echt kunnen zijn, maar blijkbaar moet je tegenwoordig echt alles dubbel checken... doe je alles in de advertentie, wat is extra, kloppen de foto's, hoe lang, hoe zwaar...

Terug
Naar boven