Melissa - Oude Tonge (vh Rotterdam )

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
als ik op facebook kijk is ze met vakantie

A

Anonymous

Guest
zie maar twee foto's, zonder actie, zijn er ook foto's met wat actie?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zal je ter plekke moeten proberen Janneman, er om vragen aan de telefoon gaat niets worden.

A

Anonymous

Guest
De vraag was aan boy18cm, hij is donderdag nog bij haar geweest. Ik kan geen contact met haar krijgen, ik zie nergens een adv. van haar

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ze vertelde mij de laatste keer dat ze bijna niet meer adverteert omdat ze veel vaste klanten heeft.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
geilejanneman zei:
Hoe is ze te contacten, kan nergens adv. vinden?

Als je op de vorige pagina had gekeken had je onderstaande gezien.
CWP zei:
als ik op facebook kijk is ze met vakantie

Lijkt mij dat je gewoon even geduld moet hebben tot ze dus terug is en weer een advertentie plaatst maar dat kan ik mis hebben.

hviperen

Toogplakker
30 jul 2016
120
43
boy18cm zei:
ja ze neukt nog zonder
Ze doet het echt niet meer zonder
Ik ben al bijna 3 jaar vaste klant bij Melissa en ben net bij haar geweest,
donderdag was ze de hele dag weg en heeft niemand ontvangen.
Ik kon ook altijd zonder bij haar en als er 1 iemand is die ze vertouwt ben ik het wel.
Maar heeft te vaak iets opgelopen en doet het helaas ook met mij niet meer zonder.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Diverse mensen hier op het forum hebben andere ervaringen, onder andere ik, kom er al wat jaartjes, heb haar vanaf de derde keer dat ik met haar afsprak nooit meer met condoom geneukt. ( poosje geleden nog gefilmd zelfs )
Melissa geeft ook aan dat ze niet meer met allemaal doet, ( misschien de uurtjes klanten wel ? ) en ook niet eens meer adverteert omdat ze zat vaste klanten heeft.

Maar om hier een wellis nietes verhaal te voorkomen. Graag recensies als je haar zonder condoom geneukt hebt.

hviperen

Toogplakker
30 jul 2016
120
43
Ik heb haar nog nooit met condoom geneukt en zelfs als ik €200 betaalde deed ze het vandaag niet meer,
dat is wat ik vandaag heb ervaren. Ze gaf aan het met niemand meer te doen, ook omdat ze een vriend heeft waar het echt mee klikt.

hviperen

Toogplakker
30 jul 2016
120
43
Een eerlijke recensie.

Zo'n drie jaar geleden ben ik voor het eerst naar een dame van plezier gegaan en had het geluk dat ik voor deze eerste ervaring Melissa had uitgekozen.
Deze eerste ervaring was een pijpdate waar zij mee adverteerde en dit was echt een ongelooflijke ervaring voor mij.
Bij mijn tweede afspraak gaf ik aan wel verder te willen gaan dan alleen pijpen, maar dat ik moeite had met condooms, na enige twijfel ging ze akkoord met een nzc date.
En zo heerlijk had ik nog nooit geneukt.
Melissa is echt een erg lieve meid die zelf ook geniet van sex en er een kick van krijgt als een man lekker klaarkomt. Ook zal ze nooit grote prijzen vragen voor iets extra's, jij blij zij blij.
Ze heeft nu voor de zoveelste keer een soa opgelopen en aangezien het de vruchtbaarheid kan beïnvloeden als je vaak besmet raakt en het feit dat ze nu een vriend heeft waar het goed mee klikt wil ze dit niet langer meer riskeren.
Ik kan niets anders dan dit te respecteren en zal haar desondanks toch blijven bezoeken, omdat simpelweg het een schat is en haar pijp en slikkunsten voor mij onmisbaar zijn.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Nou ik neem dat SOA verhaal met een korreltje zout. Haar vorige vriend is net de deur uit, en toen was er ook nooit sprake van.

Ik ken haar zachtjes aan, en ze is een beetje wispelturig, behalve als ik de nodige €€€ weer kom brengen voor een date.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ruim 1,5 jaar geleden heb ik ook een soa van haar gekregen. Een dag nadat ze de medicijnen had genomen was ze gewoon weer aan het werk. Mij ziet ze niet meer in ieder geval :roll:

hviperen

Toogplakker
30 jul 2016
120
43
lekker ding zei:
Ruim 1,5 jaar geleden heb ik ook een soa van haar gekregen. Een dag nadat ze de medicijnen had genomen was ze gewoon weer aan het werk. Mij ziet ze niet meer in ieder geval :roll:

Het risico dat je een soa oploopt, of doorgeeft neem je toch zelf, als je nzc wilt?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
hviperen zei:
lekker ding zei:

Het risico dat je een soa oploopt, of doorgeeft neem je toch zelf, als je nzc wilt?

Doe nou niet zo bijdehand, dat weet ik ook wel, maar ik had het wel van haar en dat ze door bleef werken vond ik nou niet zo handig van der.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Zijn er nog meer jonge dames die pzc met slikken aanbieden? Melissa is leuk en aardig, maar daar kan ik niet heen....

Terug
Naar boven