Melissa (Dom) - Doubletstraat 31P K15

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Afgelopen week in de Doubletstraat een rondje gelopen en uiteindelijk in de passage bij nr 31 beland, daar zatctoen Melissa uit de Dominicaanse Republiek.

Even gebabbeld, en overeengekomen om een half uur te blijven voor €100.
Dit voor alles zonder rubber, ook anaal.
Dame ziet er redelijk uit, met vrij grote borsten, ik schat cup D. Verder niet dik maar gewoon slank.

Date op zich was niet verkeerd, pijpen lekker rustig en af en toe aardig diep.
Herhalingsgevaar? Hmmmmmm....alleen als er geen beter en bekend alternatief is......

Greetz, Handy

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik mocht niet intern klaarkomen.
Uit respect en beleefdheid dus ook niet gedaan.

Dus ik dacht ach dan maar over haar buik en tieten spuiten maar op het moment dat ik ging spuiten was daar opeens uit het niet een vel keukenpapier zodat ik daar op spoot.

Niet echt geil dat...

A

Anonymous

Guest
Kom hier ook al een tijdje. Als je vaker komt is cum inside geen enkel probleem. Betaal altijd €60. Lieve dame met mooie grote echte borsten. Net als bij Stella geldt hier hoe beter de band hoe meer mogelijk.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
@scootert:

Jammer dat je haar hier niet eerder heb vermeld....

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
scootert zei:
Kom hier ook al een tijdje. Als je vaker komt is cum inside geen enkel probleem. Betaal altijd €60. Lieve dame met mooie grote echte borsten. Net als bij Stella geldt hier hoe beter de band hoe meer mogelijk.

Ja ik snap dit niet waarom je het niet hier gemeld hebt. Waarvoor ben je dan lid van dit forum?

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Misschien omdat je niet elk pareltje wilt prijsgeven? Omdat ik schat zo'n 50% van de dames momenteel bare gaat in de Doublet, is er nog heel wat te recenseren :D :D

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Heb haar een paar keer bezocht de laatste tijd en vandaag haar aangesproken en gevraagd naar neuken zonder en uiteraard voor extra maar ze gaf aan dit niet te willen doen dus helaas voor mij want ze ziet er lekker uit en ik lees hier dat ze wel zonder gaat. Misschien moet ik nog wat meer geduld hebben.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Volgens een doorgaans betrouwbare collega van haar werkt ze tijdens deze coronatijd niet in de straat.

Aad80

Toogplakker
23 jun 2018
135
28
dank befaap.

wat jammer.

mis haar heerlijke dikke dominicaanse reet en grote tieten.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Robbie suggereerde dat Melissa gestopt is. Dus als ze ontvangt, deel het!

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Robbie suggereerde dat Melissa gestopt is. Dus als ze ontvangt, deel het!

Aad80

Toogplakker
23 jun 2018
135
28
Zeker weten, ze is echt heerlijk!!

Ze is een goede vriendin van Colombiaanse C###. Ik zal het een keer aan haar vragen.

Wat een heerlijke grote Dominicaanse reet heeft zij toch!

Ik baf haar altijd zeker 15 minuten lang aan een stuk door!!

Terug
Naar boven