Melissa - Amersfoort

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
578
227
Is dan wel knap gedaan want de dame in de duidelijke video komt wel overeen met in ieder geval 1 foto. Er wordt overigens Engels gesproken in de video maar dat kan natuurlijk komen doordat de man Engels is.

Hooked

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
jezus man, je kan films en foto s downloaden..
Dus eentje heeft hier al een ervaring opgedaan en nog steeds niet willen geloven,,, :roll:

A

Anonymous

Guest
Als je haar vraagt om een foto te appen, stuurt ze onherkenbare foto's. Onherkenbaar van gezicht, maar duidelijk genoeg om te zien dat de foto's niet overeengekomen met haar huidige figuur.
Reeds op 9 januari gemeld in dit onderwerp.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Verbaast mij dat deze nog niet in de beerput zit. Niemenad heeft ervaring, foto;s in de advertentie zijn vastgesteld nep, mooie vrouw op de foto's en een ma flodder aan de deur krijgen.
Misschien doet ze NZC maar als zij over de rest leigt is het voor mij een beerput.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zolang Ma Flodder er zonder condoom op gaat zitten krijgen ze hier een vermelding. En staat ze voorlopig prima hier

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
CWP je hebt gelijk als ze er bare op gaat zitten, maar uit alle reacties kan ik niet opmaken dat iemand hem er bare ingehangen heeft.

Terug
Naar boven