Melisa - Rotterdam

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Reageerde niet op mijn appjes dus helaas geen ervaring op kunnen doen....

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Staat ook op mijn lijstje, maar ben bang voor slechte ervaring. Wil niet weer €150 weggooien

1721511307937.png

Laatst bewerkt door een moderator:

amspaul

Toogplakker
15 jul 2016
74
43
Gisteren in Rotterdam bij haar geweest. Forum was niet bereikbaar, maar op basis van de foto's en goed contact op de app de stoute schoenen aangetrokken en afspraak gemaakt. Dat ging vlotjes en bj aankomst huisnummer gekregen en kon gelijk naar boven. Is de dame van de foto's en in eerste instantie ook heel vriendelijk. Tot zover het goede nieuws, je mag nauwelijks aan haar zitten, ze pijpt wel ok, maar gaat steeds hard trekken om je zo snel mogelijk klaar te laten komen. Alleen standje missio mogelijk, ze ligt er als een zoutzak bij. No come iinside, terwijl dat wel was afgesproken. Ik ben snel vertrokken, zonde van het geld.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Als ik via WhatsApp de bevestiging heb van interne donatie spuit ik ze gewoon vol en als ze boos worden laat ik ze gewoon de chat zien.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
SS_Trunks heeft gelijk, afspraak is afspraak.
Als ze van tevoren zegt nee, dan niet maar als je ja krijgt te horen
en dan ineens niet meer, jammer dan maar dan gewoon intern doneren.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Nee, het naleven van een zakelijke overeenkomst waarvan je op schrift een bewijs hebt.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Hagelslag heeft gelijk: app bericht met overeenkomst pas wissen nadat je weer buiten bent.
Met die overeenkomst in app kan er geen sprake zijn van sexueel misdrijf.

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
Ik geloof toch echt dat een dergelijke daad op geen enkele wijze afgedwongen kan worden

Strafrecht gaat boven contractrecht

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
En wie bewijst dan dat het wel strafbaar is?
Kijk eens naar die geruchtmakende zaak over die man die condoom af deed.
In hoger beroep is de zaak afgeblazen vanwege geen bewijs.
In het geval van dit is er wel bewijs: de dame heeft op app ingestemd met interne
donatie, duidelijker kan het niet.
Daar komt nooit een rechtszaak van, kansloos.

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Lastig. Als frequent wandelaar weet ik ook dat de app vaak beantwoord wordt door een pooier/booker. En die beloven vaak meer dan dat de dame kan/wil doen.
Wel een gevalletje waarin je geld terug kunt vragen. Dienst is immers wel betaald maar niet geleverd.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Als telefoon nummer op Kinky wordt vermeld als zijnde van de dame dan is dat voldoende.
Dat iemand anders het gebruikt (planner/pooier) is voor haar risico.
Dan moet ze dat maar niet toestaan (volgens de wet)
Ze is ook mede verantwoordelijk voor wat men beloofd in app verkeer.
Dis staat daar dat intern doneren mag, dan zou ze dat hebben moeten weten omdat het
volgens website haar telefoonnummer is. De wet kan hard zijn.

Terug
Naar boven