Melek - Elsene

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Neen ze is momenteel niet in België maar ze is vroeger ook al enkele keren vertrokken en wat later weer terug gekomen, dus even geduld hebben.

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
167
Héél mooie meid volgens de foto's.
De hogervermelde 120 + 30 € voor een uur staan wel niet meer vermeld....

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
This girl is a winner .I visited her 6 months ago. Top service tight pussy creampie.
Bareboy

Alex_Wind

Toogplakker
3 mrt 2024
27
12
She is much older than photos in her profile. I think plus min 5 years or even 10 years. But anyway, she is really good, hot, easy to communicate. She is nice kisser. So, it is 7-8 points out of 10.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Dit is een foto van haar vroegere WhatsApp profiel van enkele jaren geleden.

Bijlagen

• IMG_3068.png
    IMG_3068.png
    406,4 KB · Weergaven: 293

gblover

Toogplakker
11 mei 2015
137
5
Vandaag eindelijk Melek eens kunnen gaan bezoeken. Ze stond al lang op mijn verlanglijstje.
Ze ontvangt in het centrum van Brussel op een kleine wat rommelige studio.
Bij aankomst krijg je de code van de voordeur om je daarna een weg te banen door smalle gangen en traphallen naar haar kamertje.
Ze lijkt totaal niet meer op de foto's in haar advertentie en zeker wat betreft gezicht niet op haar profielfoto zoals hierboven gepost.
Ik vermoed dat het wel de dame was uit de advertentie maar dan toch wat jaartjes later. Ze droeg haar kapsel ook anders waardoor het moeilijk te bepalen was of zij het 100% was.
De daad moet gebeuren op een matras op de grond. Je mag je wel op voorhand douchen als je wil.
De dame pijpt en zoent lekker, haar kutje was heel proper en fris zonder geurtjes of smaken, wel niet echt strak.
Ik mocht zonder problemen 2x haar poesje lekker vullen. Ze doet wel goed haar best.
Ze ging na iedere loozing haar kutje uitspoelen. Hygiënisch is ze zeker.
Na de daad nog mogen douchen.
Schade 200e voor 1u nzc met creampie.
Herhaling denk ik niet gezien ze te fel verschilde van de foto's.
Voor een lager tarief zou ik er nog willen over nadenken.

Terug
Naar boven