Mel ( koppel MV)

sensualmel

Toogplakker
13 aug 2024
36
166
Waar blijven alle lekkere mannen om mij eens te verwennen en te mogen vol spuiten ?
Afgelopen weekend jammer genoeg hongerig gewacht op the Lucky ones.. Gelukkig was er mijn vast contactje die mij heerlijk kon berijden.😉
Voor de man die we als laatst zagen bij het buitengaan word zeker vervolgd natuurlijk . Was reeds aangenaam kennismaken

Jarno

Toogplakker
2 jan 2024
27
22
Laat vooral weten wanneer je gaat. Zal gastenboek ook in de gaten houden. Me voorstellen en graag bij akkoord je gaatjes vullen

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Waar blijven alle lekkere mannen om mij eens te verwennen en te mogen vol spuiten ?
Afgelopen weekend jammer genoeg hongerig gewacht op the Lucky ones.. Gelukkig was er mijn vast contactje die mij heerlijk kon berijden.😉
Voor de man die we als laatst zagen bij het buitengaan word zeker vervolgd natuurlijk . Was reeds aangenaam kennismaken
Moesten jullie deze avond vrijdag er zijn ben ik ook in Amai… hoop jullie daar te mogen treffen.

sensualmel

Toogplakker
13 aug 2024
36
166
Vanavond komen wij niet . Elke week is onhaalbaar en het moet nog spannend blijven ook natuurlijk 😉.
Volgende zaterdag 7/12 zouden we overwegen om te gaan als de werkweek wat mee zit 🙂

boerenspuit

Toogplakker
27 jun 2023
120
40
Hey ike hebt intresse 😊

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Mel (koppel)
Als jullie aankondigen in het gastenboek van Amai dan wil ik zeker wel eens langskomen om mijn zaad te doneren.

Terug
Naar boven