Mel ( koppel MV)

sensualmel

Toogplakker
13 aug 2024
36
166
Hallo geilerds,

Even ons voorstellen hier.
ik ben een geil brunette neuksletje van 34 j mijn man 38.
Even kijken aftasten naar dit forum ....
We zijn regelmatig in een doenersclubje te vinden op een vrijdag avond in België. De laatste tijd vind ik het spannend om soms eens bare geneukt te worden door meerdere mannen in een club.
Ik ben wel nogal selectief , dus de mannen moeten me steeds vragen of ze er in mogen tijdens een lekkere gangbang.
Mijn man vind dit zalig om mij nadien ook nog eens te vullen.
We laten ons ook regelmatig eens testen natuurlijk om zeker te zijn.

bare bull XL

Snuffelaar
19 aug 2024
6
17
Zo zonde dat haar kutje niet gevuld is met zaad. Ik heb amai ook meerdere keren bezocht met een vriendin. Soms viel het inderdaad tegen. Maar ook weleens dat er 7 mannen achter elkaar bare haar vol spoten. Kunst is de pik al vast te hebben voor dr een rubber omheen zit. Kan ze hem zo haar kutje intrekken. Van haar mondje direct haar kutje in ....💦💦

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
101
56
Hallo Mel, ik kom wel eens in Amai, in welke mate ben je selectief : leeftijd, gewicht, beharing, ...? Hygiëne en bijgeschoren lijkt me logisch

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Je bent selectief, welk type mannen zoek je dan en welke zeker niet?

Mijn vrouwtje en ik komen ook regelmatig naar Amai. We doen er zelden bare (daarvoor gaan we naar bare gangbangs), maar eens bare met een koppeltje ruilen, lijkt ons wel leuk.

marpik

Snuffelaar
6 jul 2024
16
11
als je naar amai gaat op vrijdag laat dan iets weten. ik kijk regelmatig op het gastenboek en kom wel eens naar amai voor bare seks. spijtig genoeg zie ik wel eens mensen op het gastenboek voor bareseks en dan zie ik het daar niet gebeuren en moet ik teleurgesteld naar huis. ben zelf 37j

sensualmel

Toogplakker
13 aug 2024
36
166
Hey geilerds , om even op selectieviteit te antwoorden...

Ik hou van mannen tussen de 22 en 50 tal jaar.
Geen al te grote buiken en lichaamsbeharing of te lange baarden.
En een lekkere pik(ken) natuurlijk zonder geurtjes.
Ik ben selectief maar moeilijk zou ik mezelf niet noemen ,zolang er met respect met elkaar word omgegaan kan ik veel aan en verdragen.

Mij heerlijk beffen, vingeren hou ik van als opwarmer ( eerst bij de eerste mannen die ik tegenkom een praatje maken als ze bij mij willen komen ten minste )
En vervolgens .... Vraag me gerust eerst of je je lekker stuk in mij bare mag nemen om me vol te spuiten.
Zelf vind ik het comfortabeler als de mannen mij het vragen als dat ik zelf hiervoor initiatief moet nemen.
Ik weet niet wie wel of niet bare wilt natuurlijk.

Natuurlijk tijdens een geile sessie bv doggy kan het zijn dat je me zo één na één kan nemen dan laat ik de controle min of meer los ( hangt af hoe geil alles verloopt )

Mijn man vind het ook heerlijk om te zien hoe ik door meerdere mannen bare word genomen om vervolgens ook zijn donatie te geven nadien.

masseur1231

Toogplakker
8 okt 2022
27
93
Welkom hier Mel. Jullie klinken als een heerlijk stel.
Komen jullie ook weleens op maandagmiddag bij Amai? Dat is ook altijjd een heerlijke doenersmiddag. Heerlijk om er dan een lekker bare middag van te maken.

sensualmel

Toogplakker
13 aug 2024
36
166
Nog geen idee voorlopig.
Zeker in september op vrijdag of zaterdag.
Hou hiervoor zeker de gastenboek in de gaten we kondigen steeds aan dat ik bare zeker apprecieer mits ze het me vragen uit respect

sensualmel

Toogplakker
13 aug 2024
36
166
Wij voorzien normaal zaterdag 23/11 om nog eens naar amai te gaan .

We laten nog de dag zelf een seintje of dag voordien als we 100% zeker zijn dat je er niets tussen komt.... Dus alle geile lekkere mannen die mij willen verwennen /vullen 😉 wie weet zie ik jullie daar en maken we er een geile avond van .
Even met sommige reeds kennismaken vooraf aan de bar / zeteltjes is een + puntje om te starten .

Terug
Naar boven