Mega gangbang - Sint Truiden

peter69

Toogplakker
22 okt 2020
133
44
Als er 10 meisjes ter beschikking zijn voor meerdere uren en alle drank en eten inbegrepen lijkt me dat toch niet zo veel.

ZIZI

Ervaringsdeskundige
3 mei 2015
256
51
Hoe veel gaan er bare?
Tegen mij hebben ze gezegd 2 dat weten we ....
Is pover .... hier oas ik voor

A

Anonymous

Guest
Zizi zelfde bij mij. Geen duidelijkheid.

Blijft vaag verhaal wie en welke er bare gaan dus zal wel een tegenvaller ter plekke zijn vermoed ik.

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
peter69 zei:
Als er 10 meisjes ter beschikking zijn voor meerdere uren en alle drank en eten inbegrepen lijkt me dat toch niet zo veel.
hangt er weer af hoeveel mannen er komen als er 100 mannen zijn dan weet je het ook wel

petertje2

Toogplakker
9 sep 2020
145
5
Ja 100 man op 10 vrouwen

Dan weet je het wel

De vrouwen gaan winnen, pik!
Dus maak je daar maar niet druk over

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
snoopp17 zei:
peter69 zei:
hangt er weer af hoeveel mannen er komen als er 100 mannen zijn dan weet je het ook wel

Dat is het concept van een gangbang dus.

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
is niet zo schokkend maar is meer bedoeld in relatie tot de prijs dan is 250 euro gewoon veel geld, als er nu 10 vrouwen voor 25 man zijn dan is het weer een ander verhaal, vind als het een massale gangbang is 150 euro toch wel de max

thomasmaltus

Toogplakker
24 okt 2019
222
82
Hm lijkt in een dansclub te zijn in Landen, zou goed zijn als ik wist dat alle meisjes kaal zijn. Waarschijnlijk dezelfde Joe die vroeger feesten gaf in Nazareth? Ik weet zeker dat ze willen zwijgen natuurlijk, maar het zou ook balen als je reist en 250 betaalt en slechts 1 of 2 meisjes bare. Nou, misschien komen er wat rapporten en een herhaling in november

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
250 Euro is veel geld, want je weet niet eens hoeveel meiden er bare doen én hoe ze er uit zien.
Je weet ook niet hoeveel mannen er komen....
Heel veel onzekerheden...
Tip: ga op tijd de parking staan en kijk eens hoeveel mannen er naar binnen gaan...

A

Anonymous

Guest
Dit is pure geldklopperij. Ik ben op 1 van de vorige edities geweest. Er werd niet eens zonder condoom gepijpt door die ingehuurde meiden, laat staan geneukt. Ook was het aantal mannen tov aantal vrouwen veel te groot.
Er waren ook veel swingkoppels maar die vrouwen lieten zich niet gangbangen door de mannen die betaald hadden. Er zijn zelfs mannen teleurgesteld afgedropzen zonder seks te hebben. Je zal maar 250 euro betaald hebben.....en dan komt de organisator met excuses als meiden die niet kwamen opdagen of buren die de politie zouden gebeld hebben....

thomasmaltus

Toogplakker
24 okt 2019
222
82
dus heeft iemand ervaring met de laatste partij? Blijkbaar doen minstens 3 meisjes kaal volgens info van organisator

thomasmaltus

Toogplakker
24 okt 2019
222
82
dus heeft iemand ervaring met de laatste partij? Blijkbaar doen minstens 3 meisjes kaal volgens info van organisator

Andymotte

Snuffelaar
29 mrt 2021
1
0
Ben er al enkele keren geweest, steeds een 15 a 25 mannen aanwezig, een 10 tal dames (Ene keer heb ik er 12 geteld) en steeds ook enkele gewillige koppels aanwezig :)

Terug
Naar boven