Meer SOA's

Voormalig lid 5934

Toogplakker
28 jun 2017
110
71
data van de bron bestaan niet...Alleen omdat johan deze studies niet kent,bestaan ze niet,,,vreemde aanname hoor.
Een studie is ook niet nodig.Als er elk jaar honderd duizenden zgn. vluchtelingen het land binnen komen die op geen enkele ziekte gekontroleerd worden,lijkt het mij wel duidelijk waar de soa s vandaan komen.Maar geen kwaad woord over deze nieuwkomers natuurlijk.

ou(we)daan

Snuffelaar
8 mrt 2024
19
10
Typisch denk ik. Mensen die er wat van af weten en de moeite doen om iets te schrijven, worden tegengesproken door forummeubels die zichzelf moeten waarmaken op een forum, en bovendien zeker een 'wetenschappelijke uitleg' willen horen die hun eigen gedrag goed praat.

De realiteit is niet altijd zo ingewikkeld. Er is een forse toename aan vrouwen van vreemde origine die via ongecontroleerde netwerken zogenaamd 'prive' ontvangen in afgehuurde huizen of flats die dikwijls ook al aan niet aan de regels voldoen om te mogen verhuurd worden. Ze worden door hun netwerk om de haverklap verplaatst naar andere steden of gemeenten. Een vaste tevreden klantenkring is dus niet nodig. Enkel money money. Korte termijn visie. En bare neuken kan duurder verkocht worden.

Wat daar allemaal aan illegalen tussen zit, en wat die allemaal aan soa's met zich meesleuren, is moeilijk in beeld te brengen. En hetzelfde geldt voor de klanten die er op af komen. En uitgerekend dààr willen ze dan bare gaan neuken. Die 'dames' in kwestie zijn meestal zelfs niet eens goedkoper (laat staan beter) dan de gewone sekswerkers die we altijd al kenden. Maar ja, plaats een foto van een madam met haar blote kont omhoog, en de geile mannen stromen toe. Bloed dat in de piemel zit, kan niet in de hersenen zijn. Als ik zie waar sommigen durven/willen op kruipen zonder condoom, en dan nog tegen betaling, dan moet ik toch wel eens glimlachen.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Janus, er komen geen honderdduizenden vluchtelingen elk jaar ons land binnen hoor, gelukkig maar 🤣 de veruit grootste groep was 60.000 vrouwen en kinderen uit Oekraïne sinds de oorlog begon, laag soa risico denk ik.

En het ITG doet helemaal geen studies waar de boob dude het over had. Zijn 'bron' klapt uit haar/zijn nek 🙄

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
De soa opstoot zit vnl. bij jongeren en jongvolwassenen, en die gaan echt niet massaal de hoeren hun kutjes bare volspuiten (of die nu illegaal in een privé huis zitten of in een saai SKW 😂), ze doen het gewoon gratis met elkaar.

En dan heb je hier de gewoonlijke miepers die nooit recensies maken maar wel veel lullen over de privé huizen 🙈 doet me aan iemand denken van wie al een 5-tal accounts zijn verbannen 😏

ou(we)daan

Snuffelaar
8 mrt 2024
19
10
Dus toename door buitenlandse vrouwen klopt niet: de toename komt door iedereen maar met
name de jongere generatie in heel Europa
Dat is nochtans ook maar een onbewezen conclusie. Er is enkel 'gemeten' dat jongere personen meer getroffen worden dan voorheen. Waarom dat zo is, is slechts een veronderstelling. Ik lees bv in het sensoa document dat hier opgevoerd wordt, dat jongeren wellicht meer in een relatie worden besmet, en dat de lossere vormen van de hedendaagse relatie wellicht hierin ook meespelen. Twee maal wellicht, dat wil zeggen dat zij het ook niet weten en een poging doen om de oorzaken van het fenomeen te raden. Mocht het uit onderzoeksresultaten bestaan, zou er niet in termen van wellicht gesproken worden.

Waar ik niets van lees, is dat die groep van jongere mensen (ook jongvolwassenen) ook de toegenomen groep van jongeren omvat die naar dvp's gaan, ook al hebben zij bijvoorbeeld daarnaast ook een of meer relaties. Ze worden dus ook in vergelijking met bv 10 jaar geleden veel meer geconfronteerd met jongere dvp's van allerlei origine die aan de gecontroleerde prostitutiekanalen onttrokken worden door vriendjes die hen onder de radar (mogelijk) dwingen om bare contacten met klanten te hebben. Vanzelfsprekend nemen klanten gebeurlijke relatiegeschenkjes op die manier vlot mee naar huis.

Je kan daarover doorbomen, maar in reacties die ik hier lees, komt het mij over alsof men wil ontkennen dat nzc bij sekswerkers niet de oorzaak is van de toename aan soa's. Nee, de jonge mensen zijn het zwarte schaap, en de wandelaars treft geen 'schuld'. Dat dit forum nzc promoot, is geen verrassing, en daar gaat het mij niet over, maar blijkbaar mag de invloed van illegale prostitutie niet eens in vraag gesteld worden.

ou(we)daan

Snuffelaar
8 mrt 2024
19
10
De soa opstoot zit vnl. bij jongeren en jongvolwassenen, en die gaan echt niet massaal de hoeren hun kutjes bare volspuiten
Massaal? Er is wel een toename aan mensen die wat jonger zijn en die naar dvp's gaan.
ze doen het gewoon gratis met elkaar.
En dan? Als al de mannen die het thuis gratis doen met hun partner, zouden wegblijven bij de dvp's dan zaten er "massaal" veel dvp's zonder werk.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Dude, lees eerst waarover de discussie ging: Boobs die verkondigt dat soa opstoot door illegalen en vluchtelingen wordt veroorzaakt, mijn antwoord dat dit crap is en dat onze Vlaamse jongeren dit veroorzaken door condoomloos elkaar te dekken. En die jongeren hebben niet het geld om allemaal bare de hoeren te neuken 🤣
Die gastjes zitten op Tinder om gratis neukdates te scoren, niet op nzcforum.com 😎

Dat de nzc wandelaars (wij dus) evengoed tot soa verspreiding zorgen is uiteraard zo en staat buiten discussie behalve voor J-anus 🙄

Er is er weer een terug… welcome back Peeklak 🙈

Voormalig lid 5934

Toogplakker
28 jun 2017
110
71
ach jongen, dat nzc wandelaars voor soa verspreiding zorgen, lijkt me logisch,dat ontken ik niet.
Denk wel dat iedereen die hem in een besmet gaatje stopt iets zou moeten oplopen.
dan zou de hele bevolking besmet moeten zijn.
En als je nu nog niet weet dat europese grenzen openstaan voor alles en iedereen,tja...

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Niet iedereen zit in hetzelfde hoerengat te knallen, en nzc adepten zoals wij zijn in de minderheid dus uiteraard raakt de hele bevolking niet besmet 🙄

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
In deze discussie is de wijze heer Demming, mijn beste raadgever…

Bijlagen

• IMG_4711.jpeg
    IMG_4711.jpeg
    153 KB · Weergaven: 50

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Wat ik hierboven lees, is dat er onder bepaalde groepen meer getest wordt. Zeg dat 10% van de testen positief is. Als nu het aantal mensen dat zich laat testen stijgt van 100 naar 200, Dan zal het aantal positieve testen stijgen van 10 naar 20. De media kijken alleen naar het laatste en koppen dan groot dat het aantal soa's met 100% gestegen is omdat dit clicks oplevert.
Ik zeg niet dat dit de volledige stijging verklaart. Het verklaart (deels) wel de media aandacht.
My 2cts.

Voormalig lid 5934

Toogplakker
28 jun 2017
110
71
ja johan 123,die minderheid bestaat wel voor een groot deel uit veelneukers die ook hun vrouw neuken die het dan weer doet met hun beste vriend ,die ook zn vrouw...je ziet het plaatje wel denk ik.

ou(we)daan

Snuffelaar
8 mrt 2024
19
10
Een goeie raad Janus: probeer nooit een betweter tot inzichten te bekeren. Verloren moeite. En de wereld is toch zoals hij is, of die slimme dat nu wil inzien of niet. Dus waarom zou je. Ik heb al begrepen dat je hier niet te moeilijk moet doen. Er zijn enkele ankerpersonen. Hopelijk brengen ze de toekomst van het forum niet in problemen, want dit soort fora wordt al met argusogen bekeken tegenwoordig.

Terug
Naar boven